Klacht: Slechte bezorging

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ontvanger was gewoon thuis. Pakket is bij buurtbewoner gebracht. Briefje bij ons in de deur waarop stond dat het op nummer is gebracht. (Ons eigen huisnummer) 8 adressen langs gegaan om te vragen of zij ons pakketje hadden zonder resultaat. Gelukkig kwam een buurtbewoner ons pakketje 2 dagen later langs brengen.

Pakketje van de overbuurman was ook op ander adres geleverd. Bij hem een briefje in de brievenbus waarop het nummer ontbrak waar het pakketje geleverd was. Ook hij moest op zoek waar het pakketje geleverd was.

Zeer slechte bezorging dus!

Pakketje had gewoon bij ons thuis afgeleverd kunnen worden. Verder moet erop gelet worden dat als we de deur niet openen, dat het juiste afleveradres vermeld staat.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:36 geantwoord

Goedemiddag,

U geeft aan dat bij de levering van uw pakket het pakket bij de buren is geleverd maar daarbij niet het juiste huisnummer van de buren op de kaart in de brievenbus is aangegeven.

Excuses hiervoor, ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is als dit een hele zoekactie oplevert. Fijn dat u het pakket alsnog van de buren heeft ontvangen. Na deze melding ga ik er vanuit dat dit niet nog een keer voorkomt.

Marlijn
Webcare DHL Parcel