Klacht: Slechte bezorging

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontvanger was gewoon thuis. Pakket is bij buurtbewoner gebracht. Briefje bij ons in de deur waarop stond dat het op nummer is gebracht. (Ons eigen huisnummer) 8 adressen langs gegaan om te vragen of zij ons pakketje hadden zonder resultaat. Gelukkig kwam een buurtbewoner ons pakketje 2 dagen later langs brengen.

Pakketje van de overbuurman was ook op ander adres geleverd. Bij hem een briefje in de brievenbus waarop het nummer ontbrak waar het pakketje geleverd was. Ook hij moest op zoek waar het pakketje geleverd was.

Zeer slechte bezorging dus!

Gewenste Oplossing:

Pakketje had gewoon bij ons thuis afgeleverd kunnen worden. Verder moet erop gelet worden dat als we de deur niet openen, dat het juiste afleveradres vermeld staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat bij de levering van uw pakket het pakket bij de buren is geleverd maar daarbij niet het juiste huisnummer van de buren op de kaart in de brievenbus is aangegeven.

Excuses hiervoor, ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is als dit een hele zoekactie oplevert. Fijn dat u het pakket alsnog van de buren heeft ontvangen. Na deze melding ga ik er vanuit dat dit niet nog een keer voorkomt.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mathilde Schinkelshoek