Klacht: Slechte bezorging

Ellen Bethlehem op 04 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger is zo vrij geweest om in onze tuin op tafel het pakketje te leggen, en dat terwijl ik thuis was, hij heeft de moeite niet eens genomen om aan te bellen! Ik vind dit een inbreuk op mijn privacy ik stond aan de voordeur en hij liep dus bij ons op het terrein, ik vind dit niet kunnen!! Toen ik hem zag wilde ik hem hierop aanspreken maar meneer stapte snel de bus in! Ik wil dit niet nog een keer anders klaag ik DHL aan wegens privacy schennis!!

Ik wens de volgende keer dat de bezorger netjes aanbeld, open ik niet dan zet hij maar over het hek in de tuin, zonder het erf op te komen!! Wij hebben 4 honden die los lopen op het terrein dus ik wil geen ongenode gasten! Ik sta er ook niet voor in dat mijn honden niets doen!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. De klacht wil ik graag voor u doorzetten zodat de bezorger hierop aangesproken kan worden. Heeft u voor mij het zendingsnummer die deze bezorger heeft afgeleverd? Dit nummer begint vaak met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Met vriendelijke groet, Yunus DHL Parcel E-care

DHL

Heeft op 04 juli 2023 om 09:42 geantwoord

Goedemorgen Ellen Bethlehem,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie,
zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd,
gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice.
De contactgegevens vindt u via; https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Laura
DHL Parcel E-care