Klacht: Slecht slecht

Stephx op 08 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 5 mei rond 15.30 kreeg ik mijn pakketje overigens keurig optijd!
De bel ging(ik woon in een appartement op de 3e verdieping) , de deur open gedaan middels de knop. Hoorde de deur ook opengaan, maar vervolgens kwam er niemand. Ik besloot maar weer naar binnen te gaan, omdat ik dacht dat iemand verkeerd had gebeld.

Halfuurtje later ging ik even met mn hondje lopen en tot mn grote verbazing lag mijn pakketje op de grond voor de brievenbussen!! Ik vind dit zo slordig dat ik echt even goed pissig was. Ik bedoel het pakketje had ook weg kunnen zijn en dan zit ik met de gebakken peren!

Ben je een bezorger zorg er dan ook voor dat het netjes word afgeleverd en anders stop ermee!!

Gewenste Oplossing:

Contact met deze beste man

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 mei 2017 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig te moeten vernemen dat het leveren niet juist is gegaan afgelopen vrijdag. Was dit zaterdag beter? We gaan het hier intern opnemen en navragen aan de bezorger waarom hij gehandeld heeft zoals hij het heeft gedaan. Hier zal verder geen terugkoppeling op komen. Hopelijk wel een verbetering van onze dienstverlening.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door