Klacht: Slecht contact met het hoofdkantoor of personeelszaken

Ina V.d Laan op 28 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn zoon werkt bij dhl Winschoten pakketen rondbrengen. Hij werkt in de avonduren. Echter wordt niet altijd correct behandeld. Moet 110 pakketen rondbrengen tot 23.00 uur. Lijkt mij niet dat het mag. De benadering van de leidinggevende is niet correct zij is altijd ontevreden en oefend veel druk op ze uit en dreigt met ontslag. De bezorgers rennen om optijd de pakketen te kunnen bezorgen. Dit lijkt mij niet normaal. Met leidinggevende valt hierover niet te praten. jongeren komen en gaan. Jammer terwijl dhl zon goed bedrijf is. Met deze klacht kan ik nergens terecht dat is ook al slecht. Deze leidinggevende maakt op deze manier misbruik van de jongeren. Graag zie ik reactie terug of een oplossing

Oplossing dat er met personeelszaken gesproken kan worden. Deze leidinggevende (het is een mevrouw, Duits sprekende) heeft een verkeerde benadering en is onmenselijk.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 januari 2023 om 12:21 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat uw zoon erg veel druk ervaart en de leidinggevende hierin ook niet echt mee wilt werken. Wat ik in zo'n geval kan adviseren is dat uw zoon de situatie meldt bij de vertrouwenspersoon van DHL. Deze kan hem het beste verder helpen.

Maud
DHL Parcel E-care

Ina V.d Laan

Heeft op 29 januari 2023 om 09:27 geantwoord

Waar vind ik de contactgegevens van de vertrouwenspersonen van Winschoten?

Alle klachten die gemeld zijn door Ina V.d Laan