Klacht: slecht bezorgd !!!

op 11 september 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakketje was zomaar achter de auto neergelegd terwijl ik het weekend weg was. De buurvrouw had nl haar auto op mijn oprit gezet daar zij wist dat ik weg was. Ze moest met de auto weg en zag ineens iets liggen en heeft het mee naar binnen genomen. Vind het niet correct om het zo maar neer te legggen.
Een ander had het zo mee kunnen nemen.
Normaal bellen ze bij de buren aan om het daar te bezorgen.
Hij had zeker haast.

Gewenste Oplossing:

Gewoon afgeven bij de buren; die vinden het altijd goed!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 september 2019 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Het is onze bezorgers absoluut niet toegestaan een pakket onbeheerd buiten achter te laten. Ik heb uw klacht dan ook doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger van uw pakket. De bezorger wordt hierop aangesproken, zodat dit zich niet opnieuw zal voordoen. Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Floortje6