Klacht: Servicepunt werkt ook niet 2

op 07 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht:
Mijn Klacht
Er is een pakket naar mij onderweg. Ik zie dat ik op de dag van bezorgen niet thuis ben. Ik kies via de site om het pakket naar een servicepunt te sturen.
Nu bleek het servicepunt gesloten en is het pakket retour afzender gestuurd ??!!
Dus jullie servicepunt om mij te helpen is niet geopend en daarom sturen jullie het pakket terug. Nu kan ik (als het al aankomt bij de afzender) weer verzendkosten betalen.
Gewenste Oplossing
Ik wil dat jullie service normaal werkt.
hiernaast wil ik graag mijn pakket alsnog ontvangen zonder extra kosten door jullie fout.
Extra informatie
3SDFC3756518300

Oplossing van DHL
06 november 2019 om 11:57
Goedemiddag,
Wat een vervelende situatie zeg.
Ik zie inderdaad dat het pakketje retour wordt gestuurd. Dit komt doordat het Service Point op het moment van bezorgen gesloten was. Hier kan ik helaas niet meer op ingrijpen. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender.
Hartelijke groet,
Jordan
DHL Parcel Webcare

1. Ik heb letterlijk een reactie via webcare dat het servicepunt niet dicht was
2. JULLIE systeem werkt niet en nou moet ik het oplossen met dubbele verzendkosten. Dit is toch geen oplossing?!
Neem dan contact op met de afzender (gegevens ook bij jullie bekend), erken je fout, maak excuses en zorg dat ze gratis alsnog kan sturen?!

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 november 2019 om 12:25 geantwoord

Goedendag,

Uiteraard is het betreuren dat dit zo op deze wijze is gelopen daar geef ik u groot gelijk in. U moet van een bepaalde service uit kunnen gaan, en gezien het feit dat dit punt gesloten was tijdens levering zijn wij hierin tekortgeschoten. Door deze vervelende samenloop van omstandigheden is de zending dan ook geretourneerd richting de verzender, deze zal de zending opnieuw dienen aan te bieden met een nieuw verzendlabel. Uiteraard staat het de verzender vrij om gezien dit scenario, hiervoor bij ons een restitutie verzoek voor in te dienen om de gemaakte verzendkosten vergoed te krijgen. Hierdoor zullen er uiteindelijk geen dubbele verzendkosten in rekening gebracht worden, hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Mike

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door alcoemmen