Mijn Klacht:
Ik heb een garantiegeval met een printer en de leverancier heeft meteen een pick-up geregeld bij DHL. Omdat ik net na 15:00 klaar was, kon het bedrijf niet meer regelen dat het pakket de volgende dag (donderdag 13 januari) zou worden opgehaald maar ik kreeg van DHL een mail dat het pakket op vrijdag 14 januari zou worden opgehaald. Toen het pakket om 19:30 nog altijd niet was opgehaald heb ik de klantenservice gebeld 088 – 345 43 00 waar mij verteld werd dat de chauffeur had gemeld dat het pakket niet gereed was om te worden verzonden.
Ik stond om 06:45 naast mijn bed; er zijn de gehele dag twee mensen thuis geweest, van 11:00 tot 15:30 zelfs drie personen en er is geen chauffeur langs geweest. Wij hebben een camera op onze voordeur gericht staan en het is wel duidelijk dat de enige die bij de voordeur is geweest, dat dat onze visite was.
DHL kon er niets aan doen, de servicemedewerker kon de chauffeur niet langssturen en ik moest zelf maar regelen dat er een nieuwe pick-up werd geinitieerd. Wel werd een klacht in het systeem gezet. Vanmorgen wilde een klacht indienen om terugkoppeling te krijgen, maar dat kon niet. Wel kon ik er over chatten maar daar schiet ik helemaal niets mee op, en of die chauffeur nog iets krijgt te horen….
Ik ben alleen bang dat DHL nu twee keer het ophalen in rekening brengt, want ja, IK ben degene die in gebreke is gebleven. Ik heb dit ook gemeld bij degene die de pick-up had verzorgd en verteld dat er sprake is van een wanprestatie die niet moet worden beloond met een vergoeding voor pick-up 7503655P
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag weten of die chauffeur er nog op wordt aangesproken en ik zou graag willen dat er iemand bij DHL serieus gaat nadenken of dit nu een goede klachtafhandeling is. Deze klant vindt in elk geval van niet
