Mijn Klacht:
Ik heb 3 pakketjes van Zara die maandag bezorgd moeten worden, we waren toen niet thuis en er was toen netjes een briefje achter gelaten. Dinsdag niet bezorgd en geen briefje achter gelaten, dus ik bel op om naar opheldering te vragen. De pakketjes zouden woensdag bezorgd worden en wat ik dan niet begrijp is dat ze op verschillende tijden bezorgd Zouden worden op hetzelfde adres, vind ik niet leuk maar goed, ik ga ermee akkoord om van 2 uur s’middags tot 9 uur thuis te Zijn met het warme weer. Het eerste pakketje zou van 2 tot 6 komen en die kwam al om 7 uur aan. De 2 andere pakketjes zouden tussen 6 en 9 bezorgd worden en die Zijn nooit geleverd. Daar ben ik heel boos om en dat ik zacht uitgedrukt. Ik bel net met DHL en ik sprak met Cynthia om ongeveer 9.15 en ze blijf volhouden dat de pakketjes tussen 6 en 9 bezorgd worden vandaag, daar ging absoluut niet mee akkoord. Ik zeg na alle fouten die er vanuit DHL zijn gemaakt dan kan je toch wel een had toe reiken en het enige wat ik kreeg waar politiek correcte antwoorden. Ze wilde me ook niet doorverbinden met iemand hogerop. Dus vandaag zit ik weer met het lekkere weer thuis. Hopelijk is dit het laatste keer dat ik gebruik van DHL hoeft te maken, want de manier van werken is heel erg onprofessioneel en dan moet ik nog 3 keer bellen naar een duur nummer. Dit is schandalig en belachelijk.
Gewenste Oplossing:
Ik vroeg aan de medewerkster of het mogelijk was om de bezorgtijd te verkorten, aangezien ik de dupe ben geweest en dat is absoluut niet teveel gevraagd.

