Mijn Klacht:
Klacht: (6 Mei). dossiernummer 2017-718 H04 / Dossier 03041829
Bezorger heeft het gesloten (automatisch) toegangshek opengedrukt waarbij schade aan het sluitmechaniek is ontstaan.
Snelle eerste controle op afstand (vanaf voordeur) leek goed, waarna bezorger vertrokken is.
Bezorgen wilde in eerste instantie niet wachten en probeerde zich uit de voeten te maken. Pas na nadrukkelijk aanspreken bleef hij staan.
Echter bij 2e controle bleek hek niet meer goed te sluiten.
Inmiddels heeft een fabrieks monteur vastgesteld dat inwendige mechaniek door geweld kapot is gedrukt en niet gerepareerd kan worden.
Melding (met foto’s) gemaakt naar DHL gemaakt en alleen bevestiging en dossiernummer ontvangen.
Toezegging dat informatie bij bezorger zou worden ingewonnen.
Daarna doodse stilte.
DHL reageert nu al 4 weken niet op vele emails en telefoontjes en stuurt me van kastje naar muur.
Gewenste Oplossing:
Wanneer DHL op nette manier reageert en mij schadeloos stelt.
Ze veroorzaken een aanzienlijke schade waarna ze op een ronduit schandalige wijze elke poging tot communicatie negeren.
