Klacht: Schade aan toegangshek

rdebrouwer op 08 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht: (6 Mei). dossiernummer 2017-718 H04 / Dossier 03041829
Bezorger heeft het gesloten (automatisch) toegangshek opengedrukt waarbij schade aan het sluitmechaniek is ontstaan.
Snelle eerste controle op afstand (vanaf voordeur) leek goed, waarna bezorger vertrokken is.
Bezorgen wilde in eerste instantie niet wachten en probeerde zich uit de voeten te maken. Pas na nadrukkelijk aanspreken bleef hij staan.
Echter bij 2e controle bleek hek niet meer goed te sluiten.
Inmiddels heeft een fabrieks monteur vastgesteld dat inwendige mechaniek door geweld kapot is gedrukt en niet gerepareerd kan worden.

Melding (met foto’s) gemaakt naar DHL gemaakt en alleen bevestiging en dossiernummer ontvangen.
Toezegging dat informatie bij bezorger zou worden ingewonnen.
Daarna doodse stilte.

DHL reageert nu al 4 weken niet op vele emails en telefoontjes en stuurt me van kastje naar muur.

Gewenste Oplossing:

Wanneer DHL op nette manier reageert en mij schadeloos stelt.
Ze veroorzaken een aanzienlijke schade waarna ze op een ronduit schandalige wijze elke poging tot communicatie negeren.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2017 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

rdebrouwer

Heeft op 08 juni 2017 om 20:58 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Expert inschakelen is pas eerste stap naar hopelijk een nette oplossing.
Zegt nog niets over de daadwerkelijke oplossing.
De frustratie van uitblijven van enige reactie na vele malen aandringen schuif ik niet zomaar aan de kant.
Ik ben pas akkoord als oplossing een feit is.
Gr Rob

Alle klachten die gemeld zijn door