Klacht: Ronduit belachelijk bedrijf

op 11 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is echt een ronduit belachelijk bedrijf. Voor de zoveelste keer is mijn pakket ‘afgeleverd’ bij het afhaalpunt en wanneer je dan daar aankomt om het af te halen is het nergens te bekennen. Maar er is wel getekend met mijn naam (ook nog fout gespeld)? Apart, aangezien je je ID moet laten zien om je pakket op te halen. Een handtekening die niet eens van mij is. Worden er nu zomaar pakketten meegegeven zonder controle uit te voeren of was de chauffeur zo lui om maar ff lekker snel af te tekenen zonder te checken of mijn pakket überhaupt er tussen lag? Want tja, zijn probleem is het niet hé?
Bel je met de servicedesk van DHL en dan wordt er luchtig over gedaan. Geen excuses aangeboden, helemaal niks. Maar ik mag wel aan mijn klanten gaan uitleggen dat DHL weer eens niet naar behoren functioneert. Fijn! Wordt maandag pas opgelost, want in het weekend zoeken ze dit niet uit. Wat een luxe allemaal joh!
Dit is de laatste keer dat ik met DHL werk. Bij dezen zijn jullie een klant kwijt aan de concurrentie.

WANNEER IK MIJN PAKKETTEN EEN KEER OPTIJD ZONDER GEDOE BINNEN KRIJG!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw melding. Ik kijk graag mee naar deze zending, maar kan deze helaas niet achterhalen aan de hand van uw adresgegevens.Zou u mij het betreffende zendingsnummer door willen sturen? Dan kijk ik mee naar de betreffende zending.Met vriendelijke groet,Wendy DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 11 juli 2019 om 15:42 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel