Klacht: Retourzending kwijt

op 20 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Retourpakket (2 tasjes), is in de week van 31 maart afgeleverd bij de plaatselijke DHL punt (Hugo de grootstraat 31 Drunen).

Het pakket moest naar Boohoo, een bedrijf gevestigd in UK (BB10 2BQ, Burnley, Heasandford Industrial Estate, Window Hill Road).

2 maanden later is het pakket nog steeds niet bij Boohoo aangekomen en tussenpartij KLARNA eist de 245,99 euro van mij.

De medewerker bij het dhl punt legde me op om het pakket neer te leggen en zei dat hij het zo zou gaan inscamnen. Hij heeft mij verder niet voorzien van een track en trace of iets dergelijks, ook geen mailbevestiging; helemaal niets. Dit is volgens mij niet de gang van zaken?

Mijn gegevens
Afra korkmaz
Hortensiastraat 9
5151 xe drunen
Ordernummer bestelling: EU106851383

Contact opgenomen met DHL servicepunt:
Geven aan dat ik het pakket inderdaad bij ze heb afgegeven en dat de chauffeur het heeft meegenomen naar het sorteercentrum.

Contact opgenomen met dhl:
Geven aan dat boohoo hen moet bellen om een onderzoek op te kunnen starten.

Contact opgenomen met Boohoo en KLARNA:
Geven aan dat ze zonder track en trace niks voor me kunnen betekenen en geen contact opnemen met dhl.
In de tussentijd hebben zij de kosten wel ontvangen door Klarna. Klarna zal dit aan ons factureren deze week.

Het lijkt mij onrechtvaardig als ik dit moet betalen. HELP DHL AUB. Zo niet dan moet ik helaas naar de rechter stappen en volgens mij heeft nietmand daar zin in.

Als de spullen netjes afgeleverd worden bij Boohoo en ik niet hoef te betalen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 mei 2020 om 09:27 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat u het bericht dubbel heeft geplaatst. Om de reden zal ik dit bericht sluiten zodat we niet twee gesprekken langs elkaar heen voeren. Mochten er alsnog vragen zijn aan de hand van onze antwoorden kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Eveline
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Afra alkan korkmaz