Klacht: Retourorder

PietjeStacks op 20 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen DHL

Ik vind dit heel teleurstellend om dit te horen en het het slaat ook helemaal nergens op jullie zeiden zelf dat mijn pakketje kwijt is geraakt ik heb dat zwart op wit staan en nu willen jullie mij vertellen dat het nooit is aangetroffen bij de kluis ik kreeg niet voor niks een sms en een mail met verzend bewijs. Ik heb genoeg bewijzen het lijkt erop dat jullie mij willen oplichten ik heb veel geld betaald voor die schoenen ik als consument ben hier zeer niet van gediend er werd mij beloofd dat dit opgelost zou worden en ik gewoon mijn geld terug krijg want ik zit hier nog steeds met lege handen ik heb mijn aankoopbedrag niet en mijn schoenen niet je kan een consument zo toch niet behandelen is toch raar als er eerst word gezegd dat mijn pakketje kwijt is geraakt en nu zeggen jullie is nooit aangetroffen heel moeilijk om deze dingen van jullie te geloven maar ik hoop dat ik gewoon een oplossing krijg en mijn geld terug g krijg of anders moeten we hier een Recht zaak voor starten want ik ga zeker niet opgelicht worden door jullie ik heb genoeg bewijs dat ik alles netjes zoals de eisen heb voldaan en zelfs contact met jullie heb opgezocht.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn aankoopbedrag terug of mijn schoenen terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Beste Wesley Blacky, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u de zending nog niet ontvangen heeft. Uit uw bericht begrijp ik dat u het pakket niet heeft aangetroffen in de kluis. Heeft u voor mij het zendingsnummer samen met uw huisnummer? Het order nummer welke u stuurt is geen zendingsnummer. Een zendingsnummer begint meestal met 3S, JUN, JJD, JVGL, CY. Ik pak dit graag verder voor u op. Alvast bedankt voor uw reactie en medewerkering. Met vriendelijke groet, Senna DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht PietjeStacks

10 maanden geleden - De zending nummer is (J) JD01 4600 0113 1180 7567

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 januari 2024 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat het om een zending van DHL Express gaat. Ik wil u adviseren daar even contact mee op te nemen via https://www.dhlexpress.nl/nl/contact.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL E-commerce E-care

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Geachte Blacky Het spijt me dat u een melding bij ons heeft moeten maken omtrent zending: 1437087945. Ik stuur uw klacht door naar onze klachtenafdeling. Het dossier is geregistreerd onder dossier nummer : 794133948 u kunt altijd onder vermelding van dit nummer contact met ons opnemen via: 0880552000 Een medewerker van de klachtenafdeling zal hier vandaag contact met u over opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Ashley

Alle klachten die gemeld zijn door PietjeStacks