Mijn Klacht:
Goedemorgen DHL
Ik vind dit heel teleurstellend om dit te horen en het het slaat ook helemaal nergens op jullie zeiden zelf dat mijn pakketje kwijt is geraakt ik heb dat zwart op wit staan en nu willen jullie mij vertellen dat het nooit is aangetroffen bij de kluis ik kreeg niet voor niks een sms en een mail met verzend bewijs. Ik heb genoeg bewijzen het lijkt erop dat jullie mij willen oplichten ik heb veel geld betaald voor die schoenen ik als consument ben hier zeer niet van gediend er werd mij beloofd dat dit opgelost zou worden en ik gewoon mijn geld terug krijg want ik zit hier nog steeds met lege handen ik heb mijn aankoopbedrag niet en mijn schoenen niet je kan een consument zo toch niet behandelen is toch raar als er eerst word gezegd dat mijn pakketje kwijt is geraakt en nu zeggen jullie is nooit aangetroffen heel moeilijk om deze dingen van jullie te geloven maar ik hoop dat ik gewoon een oplossing krijg en mijn geld terug g krijg of anders moeten we hier een Recht zaak voor starten want ik ga zeker niet opgelicht worden door jullie ik heb genoeg bewijs dat ik alles netjes zoals de eisen heb voldaan en zelfs contact met jullie heb opgezocht.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn aankoopbedrag terug of mijn schoenen terug