Klacht: Planning wordt gemaakt.

S. van der Meer op 04 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen week een hele grote bestelling geplaats bij amazon, DHL zou hier een deel van verzorgen. Inmiddels zijn verschillende pakketjes al aangekomen en staat bij het andere pakket (dat door DHL zou worden gebracht) al een paar dagen ”planning wordt gemaakt”. Op de dag zelf is de bezorger weggegaan met het pakketje, en werd één uur voor het gekozen bezorgmoment ”verhinderd”. Later is het teruggegaan naar het sorteercentrum en sindsdien staat er ”planning wordt gemaakt” als status. Ik maak mij zorgen om de welgesteldheid van het pakketje omdat, de gewenste producten heel prijsig waren en heel kwetsbaar zijn. (Computer onderdelen)

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat er duidelijkheid komt over het verwachte bezorgmoment en dat het pakketje zo spoedig mogelijk kan worden geleverd.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 juli 2018 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

S. van der Meer

Heeft op 04 juli 2018 om 16:06 geantwoord

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bedankt voor uw bericht,

Dit was inderdaad de oplossing die ik zocht, maar het pakketje is weer verhinderd voordat ze bij mijn huis zijn aangekomen. Zou ik misschien ook een afspraak kunnen maken dat ze het pakketje naar het dichtsbijzijnde servicepunt brengen?

Alvast bedankt, S. van der Meer

Alle klachten die gemeld zijn door