Klacht: Papier bak

NFZ op 20 november 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger van DHL heeft mijn pakket in papier container gelegd zonder mijn toestemming.
Ik heb dit al 2x keer meegemaakt en al 2x een klacht ingediend.
Ik woon in drukke straat en iedereen kon zien dat mijn bestelling in de papier bak werd gelegd.
Ik vind dit niet netjes om een pakket onbeheerd achter te laten. Het zijn duren spullen.

Gewenste Oplossing:

Dat hier eindelijk een keer wat mee gedaan word! Elke keer als mijn pakket met dhl word verstuurd heb ik geen zin om in de stress te zitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 november 2023 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedank voor uw bericht.

U geeft aan dat uw pakket zonder toestemming in de papiercontainer is gelegd. En dat dit twee keer eerder is voorgekomen.

Wat spijtig dat het opnieuw mis is gegaan en het pakket onbeheerd is achtergelaten.
Gelukkig was het bij u in de straat niet door anderen weggehaald.

Goed dat u hiervan opnieuw melding maakt. De klacht over de bezorging heb ik doorgezet naar de leidinggevende van de betreffende bezorger.

Ga er vanuit dat het niet nogmaals in de container wordt achtergelaten.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en excuses dat het op deze manier is afgeleverd.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door NFZ