Klacht: pakketten spoorloos

jskn88 op 12 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

TEMU stuurt me naar DHL
DHL stuurt me naar TEMU.
Conclusie niemand doet ook maar iets!!!!

After reviewing our shipping records, we regret to inform you that we cannot process a refund, and a replacement for the missing package cannot be sent. Our records show that the package was delivered to the specified shipping address. According to our terms of use, the risk of loss and title for the product passes to you upon delivery to the carrier. You can find more information about our policy on our website at https://www.temu.com/terms-of-use.html.

We understand that you may have already checked all possible places around your home, but we recommend rechecking to ensure the package was not mistakenly stored or delivered to a neighbor. If you still cannot locate it, we advise you to reach out directly to the carrier for further assistance.

We apologize for any disappointment or inconvenience this may have caused. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We are here to assist you in any way possible.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards, Isabella

Temu Customer Service Team

Gewenste Oplossing:

Onderzoek waar de paketten zijn!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een klacht heeft. Helaas is het niet duidelijk wat uw klacht precies is, zou u dit verder willen toelichten? Graag ontvang ik ook uw zendingsnummer en huisnummer. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Senna DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juli 2023 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Klantenservice’.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door jskn88