Mijn Klacht:
Ik zou vandaag 21 mei 2015 een pakketje bezorgd krijgen. Deze zou geleverd worden tussen 18:00 en 21:00 uur. Ik ben de hele dag gewoon thuis geweest, nu staat er bij het traceren van mijn zending dat ik niet om 18.41 uur thuis was en dat ze de volgende bezorgdag weer komen. Ik was om 18:41 gewoon thuis net als mijn buren, waar het pakketje ook afgeleverd kon worden, ook zat er geen niet thuis briefje in de brievenbus. Deze bezorger is dus gewoon niet langs geweest.
Gewenste Oplossing:
graag pakketje afleveren bij parcelshop

