Klacht: pakketjes kwijt / heel erg laat / of stinken enorm

op 26 juni 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had kleding gekocht bij New Look, een webwinkel in Engeland, op 14 februari 2012. Na 1 maand had ik NL gecontacteerd met de vraag waar mijn pakketje bleef. NL zei dat het waarschijnlijk kwijt was en heeft mij het geld teruggestort. Normaliter als ik iets uit Engeland bestel en het wordt met TNT bezorgd is het er binnen 7-9 dagen, maar vaak nog eerder.

Eind april stond er opeens een mevrouw van Selektvracht bij mij voor de deur. Ze zuchtte en zei dat ze zo blij was dat ik eindelijk thuis was, dat ze al zo vaak langs geweest was. Nou dit is liegen, want ik ben elke dag thuis omdat ik ziek ben. Ook heb ik nooit een briefje oid ontvangen. Ze stond dus keihard te liegen tegen mij, en daar was het pakketje van New Look. Ik weet niet wat ik erger vond, dat ze omgaan met mijn pakketje alsof het afval is, of dat ze loog.

Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met Selektvracht. Als ik iets bij de bookdepository bestel, en het past niet door de brievenbus dan wacht ik er minimaal 2 maanden op omdat Selektvracht niet wil bezorgen.
Topshop idem dito, ik moet daar express shipping nemen want anders komt het met Selektvracht en wordt het niet of heeeeeeel laat bezorgd.
Het is gewoon onfatsoenlijk dat ze er zo lang over doen. 2+ maanden voor Engeland naar Nederland?

Ik heb al deze bedrijven al gevraagd of ze alsjeblieft geen gebruik willen maken van Selektvracht. Als ik iets van zalando bestel dan krijg ik mijn pakketje wel, maar stinkt het ontzettend naar shag en rook omdat iemand er de hele dag mee rondrijdt. Maar ja, het komt tenminste, dus ben ik al helemaal blij. Wat absurd is.

Nu had ik laast via ebay iets besteld, en ook dat is kwijt, wederom Selektvracht. Het is om te huilen.

Gewenste Oplossing:

Moeilijk, het liefst wil ik gewoon dat ze gaan bezorgen! Zoals u ziet leg ik de lat erg laag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

DHL

Heeft op 27 juni 2012 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is in behandeling genomen. Wij hebben de geadresseerde voorzien van een uitleg hoe de bezorging bij Selektvracht werkt.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Flappie035