Mijn Klacht:
Alle pakjes zijn buiten neergezet, de loopdeur is gewoon los.
Gewenste Oplossing:
Excuus en een opmerking van werkgever aan werknemer

JeroenBrakenhoff op 17 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Alle pakjes zijn buiten neergezet, de loopdeur is gewoon los.
Excuus en een opmerking van werkgever aan werknemer
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van DHL
1 jaar geleden - Goedemiddag Jeroen Brakenhoff, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Een pakket onbeheerd achterlaten is niet toegestaan en dienen wij hiervoor een klacht in bij de manager van de bewuste chauffeur. Om deze chauffeur te kunnen aanspreken is een zendingsnummer nodig, welke is te vinden onder de barcode op het pakketlabel. Kunt u dit nummer, meestal beginnend met 3s, jvgl, jjd, of c doorgeven om de klacht in behandeling te nemen? Mijn excuses ook voor deze niet correcte manier van leveren. Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care
Reactie van de melder van de klacht JeroenBrakenhoff
1 jaar geleden - dat zijn een tiental pakketten geweest, onder andere: (j)VGL0621303746856135
Bericht van DHL
1 jaar geleden - Goedendag, Bedankt voor het zendingsnummer. Heeft u toevallig andere zendingsnummers van de pakketten die hiervoor ook buiten onbeheerd achtergelaten zijn? Dan kan ik terugzien of dit destijds dezelfde bezorger is geweest, en dit meenemen in de klacht naar de leidinggevende van het depot. Hij/zij zal de bezorger hierop aanspreken om dit in de toekomst te voorkomen. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Mitchel DHL Parcel E-Care
Reactie van de melder van de klacht JeroenBrakenhoff
1 jaar geleden - Dat zijn er nog al wat. DHL komt 10tallen pakketten bij ons afleveren.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 17 augustus 2023 om 10:29 geantwoord
Goedendag,
Dank voor uw bericht.
Er is een klacht voor u ingediend bij de desbetreffende CityHub. De koerier zal hierop aangesproken worden. Ik ga er vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het graag als u tegen problemen blijft aanlopen.
Mijn excuses dat de levering zo is verlopen.
Met vriendelijke groet,
Senna
DHL Parcel E-care