Klacht: Pakketje zoek

Yvonne Berrens op 09 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakketje is kwijt vervolgens moet je maand wachten dan krijg je 3,40 voor het pakketje vergoed ( tot 10 kg). de reeds betaalde verzendkosten a 3,99 krijg je NIET terug. Dit is toch een niet geleverde dienst?

ook de 3,99 vergoeden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag even met u mee naar de situatie. Mag ik het zendingsnummer van het pakket waar het om gaat en indien u deze heeft een casenummer? (Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY.) Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Yvonne Berrens

8 maanden geleden - het Zendingsnummer is JVGLOTC0046713814 Casenummer is 20172278 groetjes yvonne

DHL

Heeft op 09 augustus 2023 om 15:40 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor de nummers.

Ik heb meteen contact opgenomen met de case-eigenaar die u zonet via de mail verder heeft geïnformeerd.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Jim
DHL Parcel E-care

Yvonne Berrens

Heeft op 09 augustus 2023 om 16:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

ik heb wel betaald voor het verzenden, maar jullie hebben deze dienst niet geleverd

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Berrens