Klacht: Pakketje zoek

Yvonne Berrens op 09 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakketje is kwijt vervolgens moet je maand wachten dan krijg je 3,40 voor het pakketje vergoed ( tot 10 kg). de reeds betaalde verzendkosten a 3,99 krijg je NIET terug. Dit is toch een niet geleverde dienst?

Gewenste Oplossing:

ook de 3,99 vergoeden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag even met u mee naar de situatie. Mag ik het zendingsnummer van het pakket waar het om gaat en indien u deze heeft een casenummer? (Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY.) Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Yvonne Berrens

8 maanden geleden - het Zendingsnummer is JVGLOTC0046713814 Casenummer is 20172278 groetjes yvonne

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 augustus 2023 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor de nummers.

Ik heb meteen contact opgenomen met de case-eigenaar die u zonet via de mail verder heeft geïnformeerd.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Yvonne Berrens

Heeft op 09 augustus 2023 om 16:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

ik heb wel betaald voor het verzenden, maar jullie hebben deze dienst niet geleverd

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Berrens