Klacht: Pakketje vermist

Skuns op 08 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

De buren hadden zo’n half zes een pakketje bij m’n voordeur achtergelaten. Dat was afkomstig van Trunkrs en zag dat bij track en trace een pakketje van m’n vriendin door éen van uw bezorgers om 18.26 was geleverd. Toen ik ongeveer om 19.00 thuis kwam zag ik dat geen pakketje meer lag op de deurmat. Nog aan mijn vriendin gevraagd en ze zegt niks te weten over een klein pakketje. Dus mijn vraag is: wie was de bezorger op die dag?

Michiel Heldeweg

Mijn pakketje terug aub.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de zending nog niet terecht is. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. En wat is uw huisnummer? Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Skuns

1 jaar geleden - Hallo, Ja, ik wil een formele klacht indienen vanwege één van jullie bezorgers: een buurman had mijn pakketje voor m'n deur gelegd. Toen ik thuis kwam zag ik dat er niks lag. Enfin, mijn vriendin was toen thuis en ik vroeg aan haar waar m'n pakket was en ze wist van niks. Eerder op die avond ron half zeven had uw bezorger een pakket voor haar op de deurmat gelegd. Dus vertel me aub, wie was de bezorger op vrijdag 2 december? Wees eerlijk. Met vriendelijke groet , M. Heldeweg

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Een pakket onbeheerd achterlaten is natuurlijk absoluut niet toegestaan en ook nog eens gevaarlijk in verband met schade en diefstal! Ik zou hier een klacht van kunnen maken en deze doorsturen naar de cityhub manager. Hij/zij zal dit verder serieus gaan bespreken en oppakken met de bezorger. Begrijp ik het goed dat dit om twee zendingen gaat? Het pakket van u is door de buurman voor de deur achtergelaten? Het pakket was dus ook eerst bij de buren geleverd? Ik begrijp dat het pakket voor uw vriendin op de deurmat is achtergelaten. Is dit pakket wel terecht? We ontvangen graag allebei de zendingsnummers (track trace codes) zodat wij hier verder achteraan kunnen gaan en de klacht kunnen doorzetten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Skuns

1 jaar geleden - Hallo, Mijn pakket (Trunkrs) was bij de buren geleverd en zij hadden het voor de deur gelegd. De pakket van mijn vriendin is wel overigens terecht met de zendingsnummer: 3SWLT002744 Die van mij is bestelnummer: 169120182 afkomstig van Mediamarkt met als beschrijving: WD Elements Portable 5TB (USB 3.0) Wat kan ik hier aan doen? Neem me niet kwalijk als ik dit doorgeef. Aangepast (nieuw) Mijn vriendin kwam thuis rond zeven uur op vrijdag 2 december. Op dat moment lag het pakketje op de deurmat en m'n doosje door de buren gelegd waa weg. Ik vroeg aan haar waar is m'n pakje gebleven en ze wist van niks. Graag zou ik jullie willen verzoeken om de be,orger van 2 december op aan te spreken. Hij was er om half zeven 's avonds. Met vriendelijke groet, Michiel

DHL

Heeft op 08 december 2022 om 11:43 geantwoord

Goedemorgen mijnheer Heldeweg,

Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie.

Wanneer een pakket wordt aangenomen door de buren, is het aan hen om het pakket te overhandigen aan de rechtmatige besteller. De DHL Parcel chauffeur mag ervan uitgaan dat het pakket correct is bezorgd bij het aannemen van een pakket.

Het beste kunt u bij de afzender van uw pakket aangeven dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Zij kunnen u een nieuw pakket sturen en contact opnemen met DHL om uit te laten zoeken wat er precies is gebeurd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

Laura
DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Skuns

1 jaar geleden - Hallo, Mijn vriendin kwam thuis rond zeven uur op vrijdag 2 december. Op dat moment lag het pakketje op de deurmat en m'n doosje door de buren gelegd waa weg. Ik vroeg aan haar waar is m'n pakje gebleven en ze wist van niks. Graag zou ik jullie willen verzoeken om de be,orger van 2 december op aan te spreken. Hij was er om half zeven 's avonds. Ik wil duidelijkheid aub. Met vriendelijke groet, Michiel

Skuns

Heeft op 29 december 2022 om 12:13 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Hallo,

Ik wil duidelijkheid aub.

Michiel Heldeweg

Reactie van de melder van de klacht Skuns

3 maanden geleden - Ten eerste chapeau! Gefeliciteerd met het inlijven van een immigrant in dienst dat het stelen niet is verleerd. M. Heldeweg- een teleurgestelde Nederlandse consument.

Alle klachten die gemeld zijn door Skuns