Klacht: Pakketje totaal gebroken en geruïneerd aangekomen

Darknightjo op 30 maart 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben de verzender van een pakketje met 2 vinyl singels, zeer goed verpakt verzonden. Het begon al dat de DHL app aangaf dat het bezorgd was op 18 maart. Niet dus! Een aantal dagen later, op 26 maart pas daadwerkelijk bezorgd. Totaal opengescheurd, klem gezeten en geruïneerd is het pakketje aangekomen. 2 vinyl singels in 100 stukjes, verpakkingsdoos open gescheurd!!
Ik heb meerdere foto’s van de ontvanger als bewijs.
Ik eis schadevergoeding van jullie €12,- voor de 2 singles en €3,95 bezorgkosten. Totaal €15,95 beschadigd en onbruikbaar. Het kan zo in de kliko.
De ontvanger heeft deze klacht ook gemeld, ik heb screenshots en foto’s bewijs.

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding 2 singles €12,- bezorgkosten €3,95 totaal €15,95 op mijn rekening te storten. Ik regel het verder.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw zending beschadigd is geleverd. Mijn excuses voor het ongemak! Ik pak dit graag voor u op. Heeft u het zendingsnummer voor mij? Ook ontvang ik graag uw emailadres. Dan stuur ik u een bericht over hoe de schade geclaimd kan worden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Marlee DHL Parcel Ecare

Reactie van de melder van de klacht Darknightjo

3 jaren geleden - Goedemorgen Marlee, Zeker heb ik het track en trace nummer. Dat is 3SDFC0713200808 en mijn email adres is; [email protected] Ik heb diverse foto's als bewijs van de ontvanger. Hoor graag van je, Groet, Jolanda

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 maart 2022 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Dank voor de gegevens. Ik heb u een mail gestuurd zodat u de schade bij ons kunt melden. Hierop pakken wij het graag met u op.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Hartelijke groet,

Willem
DHL Parcel E-care

Darknightjo

Heeft op 30 maart 2022 om 13:02 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik krijg €2,65 minder dan de kosten zijn, dus heb dit als verlies terwijl jullie de schade hebben toegebracht! Ik wil 100% schadevergoeding want moet dit ook aan de ontvanger retourneren. Waarom moet ik eronder lijden terwijl jullie er een puinhoop van hebben gemaakt? Eerst werd er in de app gemeld dat mijn verzonden (15-3) pakket op 18-3 was bezorgd maar ontvanger heeft niets gekregen. Pas op 26-3, dus 8 dagen later(!!) is pakketje totaal beschadigd en de verpakking gescheurd aangekomen. Dus DHL jullie zijn dubbel de fout ingegaan! En ik krijg een schadevergoeding die € 2,65 minder is?? Dat rijmt niet voor mij!!
Niet zo netjes DHL!

Alle klachten die gemeld zijn door Darknightjo