Klacht: Pakketje niet afgeleverd

PMdeGroot op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou tussen 09.00-13.00 een pakketje bezorgd worden, maar er Is niemand langsgeweest. Nu dat ik net de tracking pagina opnieuw laadt staat er \’tijdelijke overmacht\’ – wat betekent dit, en waarom duurt het zo lang voordat dit wordt teruggekoppeld?! Ik dacht dat de bezorger misschien wat aan de late kant zou zijn, dus ben de hele dag voor niks thuis gebleven!!!

Track&trace nummer is JVGL0599213610006784

Aanvulling: ik krijg zojuist een email van Bol.com dat mijn pakketje 3 WERKDAGEN LATER bezorgd wordt; dit Is toch niet normaal, ik heb het woensdag besteld en nu komt het dus zomaar een week later binnen?!

Gewenste Oplossing:

Pakketje bezorgd binnen afgesproken tijdvak, en tijdig aangeven wanneer er iets aan de hand Is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Allereerste excuses voor de vertraging die uw zending heeft opgelopen. Door onverwachte drukte hebben we niet alle pakketten in uitlevering kunnen laten gaan. We snappen dat dit erg onhandig is en u hier veel hinder van ondervindt. Desondanks gaan we er vanuit uit dat we z.s.m. bij u kunnen leveren. Uw pakket wordt vandaag tussen 14:00 en 18:00 bezorgd.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door