Mijn Klacht:
Ik had een bestelling gedaan bij Wehkamp. Een paar dingen wilde ik terug sturen dus ik had voor de optie gekozen om het bij mij thuis te laten ophalen. Toevallig had ik diezelfde dag dat de mevrouw van de DHL mijn retour van wehkamp zou ophalen nog een ander pakketje gekregen. Dit pakketje had ik op de eettafel neergelegd. Vervolgens kwam die mevrouw aan de deur. Ik moest het pakketje nog inpakken en het retourformulier pakken. De mevrouw zegt dat ze wel even binnen komt staan en ze loopt zo mn huis in. Ongevraagd maar goed dat vond ik niet heel erg. Ik had dus een tas gepakt om het in te pakken en ik weet 1000% zeker dat die mevrouw wist dat het om 2 artikelen ging wat ik wilde retouren. Ik was het retourformulier vergeten dus ik loop naar boven om het snel te pakken en ondertussen was de mevrouw mn retouren aan het inpakken. Dit deed ze dus aan de eettafel waar ook mn andere pakketje laag. Ze ging weg en ik kwam er later achter dat ze gewoon mijn andere pakketje heeft meegenomen? Ik vind dit echt vreselijk en erger nog is de onbeschofte manier waarop ik behandeld word. Het is nu al meer dan 2weken geleden dat dit gebeurde en ik heb meerdere malen DHL gebeld en wehkamp maar het enige wat ik hoor is “er is nog geen update” of “ik kan verder niks voor u doen” daarom doe ik het maar even op deze manier want van hun klantenservice word ik ook niks wijzer . Ik hoop dat er nu wel wat mee word gedaan.
Gewenste Oplossing:
Ik wil ten eerste op een goede manier geholpen worden want dit duurt me veeeel te lang en ik wil of mn pakketje terug of de waarde ervan vergoed krijgen (€150)

