Klacht: Pakketje kwijt

op 14 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou dinsdag mijn pakketje moeten hebben ontvangen staat op jullie site. Maar ik heb geen pakketje en geen briefje waar die wel zou moeten zijn…
Ik baal ervan dat hij niet geleverd is en hoop dat dit alsnog gebeurd.

Hoor ik van jullie facebook account dat ik zel contact moet opnemen met de afzender.
Alsof het mijn fout is dat ik mijn pakketje niet heb ontvangen. Zoals ik als lees in op jullie facebook en hier tevens ook ben ik niet de enige die problemen met jullie heeft. Ik schrik hiervan. Als ik nu op een website zie staan geleverd binnen 1 a 2 dagen en ik zie dat het via jullie gaat ga ik mij toch maar eens achter de oren krabben. Maar ik ga de dagen bijhouden wanneer mijn pakketje wel geleverd wordt…

Gewenste Oplossing:

Pakketje zo snel mogelijk geleverd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Ik kan mij voorstellen dat u niet zo blij wordt van een pakket dat niet geleverd wordt. Het klopt inderdaad dat we u doorverwijzen naar de verzender als een pakket op geleverd staat maar niet is ontvangen door de geadresseerde. Dat heeft niks te maken met schuldvraag maar met de oplossing. Uw verzender is namelijk onze opdrachtgever en is daarom de enige die bij ons een onderzoek op kan starten als er iets mis is. Het is dus erg belangrijk dat u uw verzender laat weten dat u het pakket nog niet heeft ontvangen.Ik had graag nog even met u meegekeken naar de zending. Ik kan echter geen zending vinden op uw adres. Heeft u voor mij misschien het traceernummer van de zending?Met vriendelijke groet, Ianthe Customer Service Medewerker DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 mei 2019 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse1992