Klacht: Pakketje bezorgen duurt 3 weken

Linda_19 op 19 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje is van China naar Nederland is binnen 3 dagen gekomen. Maar van DHL sorteercentrum duurt het al 3e week. Belachelijk! Voor de eerste bezorg moment was is thuis aan het wachten en werd niet eens aangebeld en een mail gekregen dat ze hebben mij gemist. Gebeurt al vaak, ben al gewend, heb gelijk een nieuwe afspraak voor bezorging gemaakt voor de volgende dag. En mij pakketje is terug naar China gestuurd!
Moest zelf regelen dat het weer naar Nederland komt en WEER een niet thuis melding en mij pakketje moet ik zelf gaan ophalen bij een service punt, ben al dagen aan het wachten wanneer mijn pakketje daar aankomt om op te halen
Alleen maar teleurstelling!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mij pakketje krijgen, er moet iets gedaan worden met de bezorgers die geen zin hebben te bezorgen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat naar dat u vaak onterecht niet-thuis wordt gemeld. Heeft u voor mij het zendingsnummer van het huidige pakket en een aantal zendingsnummers van voorheen, waarbij u ook onterecht niet-thuis werd gemeld? Hiermee kan ik de klacht verder voor u oppakken. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Linda_19

10 maanden geleden - 3SWLT0027225280 - mijn track and trace nummer Ik heb al aantal klachten ingediend over vorige zendingen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen mevrouw Dyedova, Hartelijk bedankt voor het sturen van het zendingsnummer. Om uw klacht zo specifiek mogelijk door te kunnen sturen , wil ik graag de zendingsnummers of het casenummer weten van de eerdere klacht. Dit om na te gaan of dezelfde chauffeur verantwoordelijk is te houden voor de mislukte bezorging. Alvast bedankt voor de genomen moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Linda_19

10 maanden geleden - Ik krijg een mail dat mijn pakketje weer terug naar China gaat, ongelooflijk dit. Het gaat niet om een bezorger maar om meerdere medewerkers die hun werk niet goed doen. Ik kan mijn pakketje niet eens ophalen, daar is het ook misgegaan. Wat moet ik nu doen, vraag ik me af?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 november 2022 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat ontzettend balen dat het pakket nu retour is verzonden. Ik heb deze klacht in ons systeem gezet onder casenummer: 16770331. Mocht dit onverhoopt nogmaals misgaan, dan ontvangen we graag dat zendingsnummer zodat we kunnen kijken of het om dezelfde bezorger gaat.

We kunnen retourzendingen niet stoppen. Voor een nieuwe zending of oplossing wil ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Linda_19