Mijn Klacht:
Sinds 6 mei ben ik al bezig met het verzenden van een pakketje. Bij de eerste zending heb ik vooraf TWEE keer met een DHL medewerker gesproken om te vragen of ik de juiste label had aangemaakt, dit werd mij twee keer verzekerd. Echter bleek er toch iets fout te zijn gegaan, want het pakketje eindigde op een DHL parcelshop in Amsterdam (Verkeerde label?). Mij is toen beloofd dat ze er spoed achter zouden zetten om het pakketje weer z.s.m naar mij te retourneren. Helaas raakte het pakketje toen onderweg ook nog even kwijt, waardoor ik het pas op 1 Juni weer heb ontvangen!
Nu dacht ik: Het kan een keer gebeuren dat het pakketje vertraging etc. heeft. Maar goed hoe groot is de kans nou dat het een tweede keer gebeurd bij hetzelfde pakketje. Ik geef het gewoon nog een kans! Helaas was dat geen slimme keuze zo blijkt, want op 1 juni heb ik het pakketje gelijk weer opnieuw verzonden. En helaas is er vanaf 2 juni niets meer te zien. Ik heb nu sinds 7 juni zes keer klantenservice gebeld, maar zij kunnen ook niets zien of doen werd er gezegd. De boodschap van vorige week was \\\”Het wordt gewoon even afwachten tot deze weer boven water komt\\\”. Na 10 dagen wachten, ben ik ervan overtuigd dat er nu vanuit DHL moet worden gezocht naar dit pakketje.
Er zitten schoenen in wat naar sneaker district terug moet, zowel sneaker district als ik hebben geen boodschap aan \\\”Jullie kunnen zien dat het bij DHL ligt en niet bij de verzender. Sneaker district mag met ons contact opnemen hierover\\\”. Ik had ze beter zelf vanuit Rotterdam naar Amsterdam het pakketje kunnen brengen.
Nu krijg ik net een mail van de backoffice dat het pakketje nog steeds niet terecht is. Ik moet aan claim indienen. ECHTER, kwam het er op neer volgens de klantenservice dat ik EN mijn sneakers niet terug krijg EN het bedrag van 140,- niet.
Gewenste Oplossing:
Of mijn pakketje terug, dan breng ik ze zelf naar Amsterdam OF het bedrag van 140,- vergoed krijgen.
