Mijn Klacht:
Vandaag is er voor de zoveelste keer een pakket afgeleverd zonder dat de bezorger checkt of ik thuis ben en zonder überhaupt te checken of ik wel open doe. Dit is inmiddels het 5e pakket (op rij waar ook melding van is gedaan en de bezorger is meerdere keren aangesproken) waarbij dit gebeurt en als ik de bezorger hierop aanspreek wordt hij agressief en zegt dat ik maar ‘lekker een klacht moet indienen’ en dat hij nog heel veel andere pakketen moet bezorgen (dat is volgensmij gewoon zijn baan maar goed). Nu was ik vandaag toevallig wel thuis maar ik heb er niet voor betaald dat mijn pakket gewoon voor de deur wordt neergegooid zonder te weten of deze in ontvangst is genomen en dat ik dan toevallig in de app moet ontdekken dat mijn pakket weer onbeheerd is achterlaten (hij wordt wel onterecht op bezorgt gezet namelijk). Zeker als ik niet thuis ben weet ik niet wat er gaat gebeuren met mijn onbeheerde pakket wat gewoon open en bloot buiten op de grond staat en ik en mijn moeder heb de bezorger en dhl vaak genoeg laten weten dat we hier niet van gediend zijn al lijkt er niks te veranderen (het is elke keer dezelfde bezorger die dit doet als we wel thuis zijn en gebeurt ook pas sinds deze bezorger in onze wijk bezorgt).
Gewenste Oplossing:
Ik hoop dat de bezorger wordt aangesproken en dat zijn gedrag veranderd of dat hij ontslagen wordt (ik betaal gewoon voor een normale dienstverlening en niet dat mijn pakketen als afval worden behandeld wat zsm bezorgt moet worden). Ook hoop ik jullie nu alsnog op de hoogte te hebben gebracht van dit probleem want het is natuurlijk best mogelijk dat mijn pakket een keer kwijt raakt of gestolen wordt als deze zo onzorgvuldig bezorgt wordt en dan stel ik jullie wel verantwoordelijk aangezien ik jullie en de bezorger heel veel kansen heb gegeven iets te veranderen (waar ik ook nooit iets van terug hoor).
