Klacht: Pakketen blijven vast hangen op depot in de buurt

Jeroentje12 op 27 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had 3 pakketen besteld bij Amazon DE, Amazon FR en Amazon IT. Ze zijn allemaal aangekomen op het depot bij mij in de buurt maar daar lijkt het mis te gaan. Ik wil graag weten hoe het met deze pakketen is want ik vind het wel erg vreemd als 3 pakketen op rij vermist worden. (Alle 3 andere dag aangekomen dus niet zelfde vracht). Jullie gaven als antwoord Amazon moet een onderzoek starten. Dit lijken ze niet te doen Amazon doet liever een Refund dan dat ze het onderzoeken. Ze liggen volgens de Track and Tracé al een week op het depot bij mij in de buurt dus ze moeten er gewoon liggen. Ze zijn alle 3 daar aangekomen dus Ze kunnen niet zomaar verdwenen zijn lijkt mij dus ik verwacht dat ze daar gewoon liggen. Ik zou graag willen weten wat er precies met deze 3 zendingen aan de hand is. Al kom ik ze zelf op het depot ophalen is voor mij geen probleem maar ze moeten daar gewoon liggen. Waarom ze daar blijven hangen zou ik graag willen weten.

Ik wil weten wat er met deze 3 zendingen aan de hand is, een onderzoek starten via Amazon lijkt niet te werken omdat ze amper Engels spreken en mij slecht begrijpen.
Ik zou het alsnog via jullie willen oplossen aangezien de pakketen gewoon op het depot moeten liggen ze blijven hier al een week vast hangen. Wellicht zijn ze verkeerd ingescand het lijkt mij raar dat ze op het depot gestolen worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 oktober 2021 om 12:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat alle drie de pakketten nog niet zijn bezorgd. Ik heb dit even voor u nagekeken en het lijkt erop dat er mogelijk een probleem is ontstaan met deze zendingen, waardoor het helaas niet duidelijk is wanneer het bezorgd zal worden. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal er een onderzoek opgestart moeten worden. Dit onderzoek kan inderdaad enkel vanuit Amazon worden opgestart bij DHL.
Helaas kunnen/mogen wij dit onderzoek niet voor jou als ontvanger opstarten.

Ik hoop dat Amazon dit spoedig verder zal oppakken met DHL en u de pakketten zult ontvangen.

Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak.

Marissa
DHL Parcel E-care