Mijn Klacht:
Ik wacht al 4 dagen op een bestelling die door DHL bezorgd zou worden. Meerdere keren heb ik bericht ontvangen dat het pakket morgen zou komen, maar telkens kwam er niets. De app van DHL is onduidelijk en bovendien vind ik het raar dat ik als particulier DHL niet kan bellen. Via de chat kreeg ik alleen een standaardantwoord dat ik bij de verzender moest zijn. De verzender, Bol.com, heeft bevestigd dat het pakket bij DHL is.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat mijn pakket vandaag wordt bezorgd.

