Mijn Klacht:
Pakketbezorger weigert pakketjes voor de deur af te zetten in een nieuwe woontoren (30 verdiepingen hoog) met 3 goed functionerende liften.
Geeft telkens aan (inmiddels al 5 keer) dat het niet de bedoeling is, ondanks dat alle andere pakketbezorgers, ook DHL zelf, wel echt tot de voordeur komen met pakketen die niet door de brievenbus kunnen.
Het voornaamste argument was iets met 145 meter hoogte (geen idee wat hij hiermee bedoelde) en dat hij het werk al 7 jaar lang zo doet. Zijn eigen naam wilde hij niet geven toen ik daar om vroeg.
Hier is al een klacht over ingediend met refnr. 1094154 op klacht.nl. Het is dus nog steeds niet opgelost. De Track Trace van het pakket waar dit weer is gebeurt is 3SZAL020869979
Gewenste Oplossing:
Graag hier per direct verandering in brengen of de meneer die al 7 jaar het werk zo doet erop wijzen dat dit echt niet kan. Meneer staat bij de intercom een half uur tot een uur mensen te bellen om naar beneden te komen voor hun pakket. Als men dan de deur naar de liften voor hem open doet (via de intercom) weigert meneer naar boven te komen en laat een niet-thuis-briefje in de birevenbus. De liften werken snel en goed, de huisnummers staan duidelijk aangegeven met de desbetreffende verdieping en er zijn geen hinders/obstakels in de gangen.