Mijn Klacht:
Vandaag zou DHL een pakket bezorgen. Om deze reden ben ik al de hele dag thuis. Tot mijn verbazing zie ik in een keer op tracknet staan dat het pakket geweigerd zou zijn. Er staat letterlijk: ‘Ontvanger heeft het pakket geweigerd’. Aangezien ik al de hele dag thuis ben is het onmogelijk dat het pakket is geweigerd. Ook heb ik geen briefje in de brievenbus gevonden. De bezorger is gewoon niet langs gekomen! Ik vind dit echt niet kunnen. Zo ga je niet met klanten om. Ik keek erg uit naar het pakket en dus ben ik erg teleurgesteld in DHL en haar service!
Gewenste Oplossing:
Als het pakket vandaag alsnog bezorgd maar dat kan ik wel vergeten ben ik bang.

