Klacht: Pakketautomaat vol

Brendz op 08 december 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag weer prijs .Afgelopen drie weken zijn van de vier pakketjes er drie meteen teruggestuurd naar de afzender omdat de automaat vol zat. Er wordt gezegd dat er afgeweken wordt naar een ander.punt dat het pakket daar bezorgd wordt maar dat is tegenwoordig dus niet meer zo. Mijn verzoek is dan ook aan DHL om accuut te stoppen met deze onbetrouwbare dienst aan te bieden en mensen onnodig veel tijd moeite en stress te bezorgen. Voorheen werd het inderdaad op een ander punt geleverd maar dat is sinds enige tijd dus niet meer het geval . In mijn geval komt 75 procent dus niet aan en dat is voor een groot bedrijf als dhl not done . Om teleurstelling bij andere slachtoffers te voorkomen stop er alsjeblieft mee. Daarnaast krijg je als je een medewerker spreekt antwoorden als :het is niet onze automaat ,de verzender heeft ervoor gekozen om het meteen retour te laten sturen wat niet zo is en nog meer andere flauwe antwoorden. Neem de verantwoordelijkheid en doe er iets aan.

Gewenste Oplossing:

Ophouden met deze dienst aan te bieden aangezien jullie het niet kunnen leveren. Wees eerlijk tegen je klanten. Ja voorheen werd het wel op een ander. Afgeleverd maar dat is sinds een aantal weken niet meer het geval wellicht door drukte maar dat is het probleem van de klant.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 december 2023 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Brendy Wijdeven,

Hartelijk bedankt voor uw klacht over het niet kunnen leveren in een pakketautomaat.
In de drukke decembermaand maken ook afzenders graag gebruik van het versturen van een pakket via de automaat. Deze kunnen hierdoor ruimtegebrek vertonen voor het ontvangen van een pakket.
Wordt inderdaad geen alternatief bemand servicepoint met ruimte gevonden, zal het pakket in overeenstemming met de afzender worden geretourneerd.
Heel vervelend dat dit euvel u al 3 maal is overkomen. Mijn excuses hiervoor.
De afzender kan een nieuw pakket sturen en contact met DHL opnemen voor het aanvragen van een restitutie van de kosten gemaakt voor het 1e label.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijn weekend vast toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL eCommerce E-care

Brendz

Heeft op 08 december 2023 om 13:10 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik begrijp dat het erg druk is in de maand december maar er zijn in Eindhoven 50 afgifte punten. Het lijkt me sterk dat dit tot driemaal toe niet gelukt is. Nogmaals zou het jullie sieren om gewoon eerlijk te zijn en deze dienst pas weer beschikbaar te maken als het probleem is opgelost. Ook hoor ik graag waar een verzender dit in kan vullen dat deze wens dat het pakket wordt teruggestuurd bij een volle automaat.

Alle klachten die gemeld zijn door Brendz