Mijn Klacht:
Ik ben erg verbaasd en geschrokken van het feit dat zo een groot bedrijf als DHL geld vraagt voor een service die nog in ontwikkeling lijkt.
Afgelopen week ben ik naar verrast met de melding dat 3 van mijn pakketten uit het buitenland allemaal geweigerd zijn en dus retour afzender gaan. Na bellen met de klantenservice blijkt de pakketautomaat vol te zitten en ja dat gebeurt vaker en volgens medewerker is daar niks aan te doen en gaat het pakket gewoon retour.
Nadat dit met pakket 1 gebeurde heb ik ook gevraagd om aub pakket 2 en 3 dan thuis of op een ander punt te leveren maar niks was mogelijk.
Het is te gek voor woorden dat DHL dit aanbiedt met de belofte dat er altijd naar een ander servicepunt uitgeweken wordt maar dit gewoonweg niet nakomt.
En dit ook nog eens voor de feestdagen. De inhoud van de pakketten is voor mij erg waardevol en er zit niks anders op dan te kijken dat stuk voor stuk de pakketten na 5 dagen vliegen en rijden zomaar weer retour gaan. Lekker efficient en milieuvriendelijk ook…
Klacht is gemeld bij de klantenservice maar men doet niet aan terugkoppelingen. Ik ben na deze ervaring gaan lezen en zie dat dit gewoon vaker gebeurt ondanks teksten waarin anders beloofd wordt. Ik vraag me dus ook af in hoeverre klanten serieus genomen worden…
Voor mij in ieder geval geen DHL meer en zeker geen pakketautomaat
Gewenste Oplossing:
Als een automaat vol zit, breng het dan naar een ander punt of desnoods terug naar sorteercentrum en bied via de app de keuze voor inplannen nieuwe levering.
Ik wil mijn pakketten zsm ontvangen en niet dat het teruggestuurd wordt waarna ik het met afzender weer moet gaan regelen. De zending bevat cadeaus die mee moesten naar een reis in het buitenland. Dit ga ik hoogstwaarschijnlijk niet meer redden op deze manier


