Mijn Klacht:
Op verzoek van de ontvanger het pakket naar een servicepunt gestuurd. Tot mijn stomme verbazing blijkt het pakket meteen naar mij terug gestuurd te zijn zonder afleverd te zijn op het punt (geen pakketautomaat). Nu komt het dus terug, afzender boos en ik moet het weer ophalen, opnieuw labelen, verzendkosten voorschieten en dan maar hopen dat dhl dit terug betaald. Waarom wordt het pakket niet naar een ander punt in de buurt gebracht? Of was de bezorger te lui en is helemaal niet op het pakketpunt geweest? Ook slecht voor het milieu en veel werk voor iedereen omdat het weer opnieuw verzonden moet worden. Graag antwoord op deze zeer vreemde manier van doen.
Gewenste Oplossing:
Ik heb het en der gelezen dat dit soms een normale manier van doen is voor DHL. Ik zou graag uitleg hebben waarom het meteen terug gezonden wordt en niet op een ander punt in de buurt wordt aangeboden. Het was Amsterdam dus het zit vol met servicepunten in het centrum. Het is niet dat de bezorger daar kilometers voor moet omrijden. Ik vind het getuigen van grote gemakzucht. De klant is zeker geen koning bin DHL….
