Klacht: Pakket zonder aan te geven beneden achtergelaten

Nugo op 05 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is nu de 5e keer dat de bezorger het pakket niet naar boven brengt.
Ik woon op de 3e verdieping en wegens persoonlijke omstandigheden kan ik niet altijd naar beneden lopen.
Er is een dichte portiek hier, de bezorger belt aan, via de telefoon hoor ik dat het DHL is, ik doe de beneden deur open en niemand komt. Ze gooien het pakket beneden in de portiek zonder iets te zeggen!!!!!
Deze keer vroeg ik direct aan de bezorger om het pakket naar boven te brengen, uitgelegd dat ik niet naar beneden kon lopen! Ik heb haast was zijn reactie en wederom liet hij het pakket beneden!
Ik vind dit nu echt fucked-up van DHL.
Ik heb al eerder via deze weg een melding gemaakt! Gaan jullie nu daadwerkelijk hier iets aan doen?????
Dit is geen service en zonde van mijn bezorgkosten, die ik op een gegeven moment terug ga eisen van jullie!!!!!
Dit moet toch niet kunnen?????
WTF IS aan de hand???!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn pakket gewoon aan mij overhandigd wordt!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger het pakket beneden heeft achtergelaten. Ik begrijp dat de bezorger vaker niet naar boven gaat. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. En heeft u hier misschien meerdere vorige zendingsnummers van? Dan kunnen we bijvoorbeeld kijken of het om dezelfde bezorger gaat. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Nugo

1 jaar geleden - Dit is het track trace nummer: 3SZAE000103354 Het meest vervelende is, dat ik tegen de bezorger zei dat ik niet naar beneden kon komen en of hij het pakket naar boven wilde brengen (want dat doe ik tegenwoordig, anders gooien ze de pakketten beneden in de portiek en lopen ze zonder iets te zeggen weg) en zijn reactie was ik heb haast... en hij is alsnog vandoor gegaan, zonder het pakket aan mij over te handiger. Ik heb al een aantal weken geleden ook een melding gedaan via de chat bij DHL parcel!

Reactie van de melder van de klacht Nugo

1 jaar geleden - Die vorige, bovengenoemde melding was op 19 oktober en op die dag had ik 1 bezorging met het track trace nummer 3SZLE000944448 De andere keren weet ik niet, want de ene keer kwamen ze naar boven, soms na mijn verzoek, en andere keren niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 november 2022 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor de zendingsnummers. Ik zie dat dit bij deze zendingen om verschillende bezorgers gaat.

Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 16652975. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Nugo

Heeft op 11 januari 2023 om 15:16 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Vandaag hetzelfde gebeurd!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Nugo