Mijn Klacht:
Het is net weer gebeurd!!!
DHL zegt je klacht op te pakken en ervoor te zorgen dat het niet meer gebeurt, maar mooi niet!!!
Ik ben het ZAT!!!
WANNEER HOUDT HET OP???
DIT HEB IK OP 4 NOVEMBER 2022 GEMELD:
Refnr.: 1086800
Dit is nu de 5e keer dat de bezorger het pakket niet naar boven brengt.
Ik woon op de 3e verdieping en wegens persoonlijke omstandigheden kan ik niet altijd naar beneden lopen.
Er is een dichte portiek hier, de bezorger belt aan, via de telefoon hoor ik dat het DHL is, ik doe de beneden deur open en niemand komt. Ze gooien het pakket beneden in de portiek zonder iets te zeggen!!!!!
Deze keer vroeg ik direct aan de bezorger om het pakket naar boven te brengen, uitgelegd dat ik niet naar beneden kon lopen! Ik heb haast was zijn reactie en wederom liet hij het pakket beneden!
Ik vind dit nu echt fucked-up van DHL.
Ik heb al eerder via deze weg een melding gemaakt! Gaan jullie nu daadwerkelijk hier iets aan doen?????
Dit is geen service en zonde van mijn bezorgkosten, die ik op een gegeven moment terug ga eisen van jullie!!!!!
Dit moet toch niet kunnen?????
WTF IS aan de hand???!!!
Gewenste Oplossing:
Dat de bezorgers hun werk doen!!!