Klacht: Pakket zonder aan te geven beneden achtergelaten

Nugo op 12 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is net weer gebeurd!!!
DHL zegt je klacht op te pakken en ervoor te zorgen dat het niet meer gebeurt, maar mooi niet!!!
Ik ben het ZAT!!!

WANNEER HOUDT HET OP???

DIT HEB IK OP 4 NOVEMBER 2022 GEMELD:

Refnr.: 1086800
Dit is nu de 5e keer dat de bezorger het pakket niet naar boven brengt.
Ik woon op de 3e verdieping en wegens persoonlijke omstandigheden kan ik niet altijd naar beneden lopen.
Er is een dichte portiek hier, de bezorger belt aan, via de telefoon hoor ik dat het DHL is, ik doe de beneden deur open en niemand komt. Ze gooien het pakket beneden in de portiek zonder iets te zeggen!!!!!
Deze keer vroeg ik direct aan de bezorger om het pakket naar boven te brengen, uitgelegd dat ik niet naar beneden kon lopen! Ik heb haast was zijn reactie en wederom liet hij het pakket beneden!
Ik vind dit nu echt fucked-up van DHL.
Ik heb al eerder via deze weg een melding gemaakt! Gaan jullie nu daadwerkelijk hier iets aan doen?????
Dit is geen service en zonde van mijn bezorgkosten, die ik op een gegeven moment terug ga eisen van jullie!!!!!
Dit moet toch niet kunnen?????
WTF IS aan de hand???!!!

Gewenste Oplossing:

Dat de bezorgers hun werk doen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Heel vervelend dat uw vorige klacht nog niet heeft geleid tot een betere dienstverlenging. Met een zendingsnummer van het laatste pakket dat u niet op de juiste wijze geleverd kreeg, kan ik een klacht herhalen. Wilt u hiervoor het zendingsnummer met uw postcode en huisnummer doorgeven? Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Nugo

1 jaar geleden - 3SHM00004435621

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 januari 2023 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor het zendingsnummer.

Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 17503411. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Nugo