Beste,
De feiten op een rij:
1. DHL stuurt mij een email met als titel: Er is een pakket naar je onderweg
Met de volgende tekst:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste relatie,
Op zaterdag 7 juli tussen 11:00 uur en 15:00 uur, bezorgen we op XXX, XXX,XXX een pakket van:
- Sports Unlimited Retail Bv met het zendingnummer XXX
Pakket volgen
Zodra het pakket door ons is gescand, volg je het makkelijk met XXX.
Als de bezorging is ingepland zie je hier meteen het verwachte bezorgmoment.
Bezorger gemist
Als je niet thuis bent vind je een kaart in de brievenbus met het volgende bezorgmoment van je pakket. Om zelf te bepalen waar en wanneer we je pakket mogen bezorgen kun je via dhlparcel.nl/bezorgergemist een ander moment of locatie kiezen.
Zelf een pakket versturen? Ga naar my.dhlparcel.nl
Hartelijke groet,
DHL Parcel
--------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Via de track & trace pagina wordt aangegeven dat het pakket op mijn huisadres is bezorgd op BEZORGD OP ZATERDAG 7 JULI 14:50.
3. Echter deze is NIET Bezorgd.
4. Het adres is bekend, tijdstip en datum is bekend. En u zou niet kunnen achterhalen over welk pakket het gaat?
Via de reguliere DHL kanalen heb ik allang contact gezocht, zowel 1. telefonisch als via het 2. webformulier en daarbij alle beschikbare informatie doorgegeven inclusief track en trace code. Tot op heden geen enkele reactie!
Het pakket of beter de twee pakketten zijn nog steeds niet boven water, hoe kan dat een oplossing zijn?
Groet,