Klacht: Pakket zogenaamd bezorgd bij mij thuis!

Peter888 op 11 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een email ontvangen van DHL dat vandaag op 7 juli 2018 er een pakket bezorgd zou worden. De hele dag thuis gebleven, maar geen pakket en zeker ook geen briefje in de bus. Tot mijn grote verbazing geeft de track en trace code aan dat het pakket is bezorgd om 14:50 op mijn huisadres! Onmogelijk, want mijn vrouw en ik hebben geen van beide een pakket ontvangen. Ik heb nu geen manier meer om te achterhalen waar mijn pakket is. Dit is al de zoveelste keer van DHL in korte tijd!!! De bezorger van onze wijk in Berkel en Rodenrijs snapt het echt niet!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ben ik tevreden? Ten eerste als ik mijn pakket terug heb, vanzelfsprekend en ten tweede als er voor onze wijk een andere bezorger komt, want een adres ontcijferen is te ingewikkeld hem.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Beste heer Lam, Bedankt voor uw bericht. Ik zie meerdere recente zendingen aan uw adres in mijn systeem staan. Daardoor is mij niet duidelijk op welke zending uw klacht betrekking heeft. Heeft u voor mij het zendingsnummer oftewel het track trace-nummer van het pakket dat u niet heeft ontvangen, terwijl de track trace-informatie wel aangeeft dat het pakket is bezorgd? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie! Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste Harald, Er is maar één pakket welke op 7 juli 2018 om 14:50 zogenaamd bezorgd zou zijn op mijn huisadres. De afzender is: Sports Unlimited Retail Bv. Dat moet meer dan voldoende informatie zijn om het pakket te achterhalen. De hoeveelheid informatie welke publiekelijk beschikbaar is, zou ik graag zo klein mogelijk houden. Gr.

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Volgens onze gegevens zouden er twee zendingen afgeleverd zijn afgelopen 7 juli om 14.50. Ik begrijp dat u beide pakket niet heeft ontvangen? Helaas kan ik aan de hand van de naam van de verzender geen onderscheid maken. Een zendingsnummer kunt u altijd opvragen bij de verzender. Zo kan ik voor u nakijken welke zending u exact verwacht had. Bij voorbaat dank. Hartelijke groet, Nikki DHL Parcel (Netherlands) B.V. Webcare

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste, Dan zijn er twee zendingen verloren gegaan. Dan hoeft u ook geen onderscheid te maken tussen beide, ik heb namelijk geen enkel pakket ontvangen van DHL. Groet,

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Voor de duidelijkheid, ik heb het zendingsnummer van DHL (van u, dus) ontvangen! En er is geen DHL bezorger aan de deur geweest, dus heb ik geen pakket ontvangen. Als u aangeeft dat er twee pakketten gepland stonden, is dat nieuws voor mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juli 2018 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Peter888

Heeft op 11 juli 2018 om 15:06 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Beste,

De feiten op een rij:
1. DHL stuurt mij een email met als titel: Er is een pakket naar je onderweg
Met de volgende tekst:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste relatie,

Op zaterdag 7 juli tussen 11:00 uur en 15:00 uur, bezorgen we op XXX, XXX,XXX een pakket van:
- Sports Unlimited Retail Bv met het zendingnummer XXX

Pakket volgen
Zodra het pakket door ons is gescand, volg je het makkelijk met XXX.
Als de bezorging is ingepland zie je hier meteen het verwachte bezorgmoment.

Bezorger gemist
Als je niet thuis bent vind je een kaart in de brievenbus met het volgende bezorgmoment van je pakket. Om zelf te bepalen waar en wanneer we je pakket mogen bezorgen kun je via dhlparcel.nl/bezorgergemist een ander moment of locatie kiezen.

Zelf een pakket versturen? Ga naar my.dhlparcel.nl

Hartelijke groet,

DHL Parcel
--------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Via de track & trace pagina wordt aangegeven dat het pakket op mijn huisadres is bezorgd op BEZORGD OP ZATERDAG 7 JULI 14:50.

3. Echter deze is NIET Bezorgd.

4. Het adres is bekend, tijdstip en datum is bekend. En u zou niet kunnen achterhalen over welk pakket het gaat?

Via de reguliere DHL kanalen heb ik allang contact gezocht, zowel 1. telefonisch als via het 2. webformulier en daarbij alle beschikbare informatie doorgegeven inclusief track en trace code. Tot op heden geen enkele reactie!

Het pakket of beter de twee pakketten zijn nog steeds niet boven water, hoe kan dat een oplossing zijn?

Groet,

Alle klachten die gemeld zijn door