Klacht: Pakket zogenaamd afgeleverd

op 09 september 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dhl heeft zogenaamd mijn pakket afgeleverd en ze hebben zelfs een ‘handtekening’, een rare krabbel. Ik heb 2 x toe gebeld en gevraagd of zij niet gewoon aan de dienstdoende koerier kunnen vragen waar hij het wél heeft afgeleverd. Nee, dat doen ze niet! Ik moest contact opnemen met het bedrijf waar ik ht goed heb gekocht zodat zij een onderzoek kunnen starten, dit kan wel 6 weken duren! Ik word er echt hopeloos van. Niemand in het wijk heeft het pakket.

Als ik mijn pakket in mijn handen heb, het is een kadoo voor onze dochter. Restitutie van het bedrijf zou ook kunnen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 september 2019 om 12:03 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u het pakket niet heeft ontvangen, temeer daar het een cadeau voor uw dochter betreft! Mijn excuses voor het ongemak.

Het klopt dat wij in deze situatie niet direct een onderzoek voor u als geadresseerde mogen opstarten. Bij een zending uit het buitenland is het echt belangrijk dat de verzender dit voor u oppakt. Ook om de bescherming die u als koper geniet niet in gevaar te brengen.

Overigens wijzen onze gegevens erop dat dit pakket gewoon bij uw buren is afgegeven. Ik raad u dus echt aan dat toch nog eens na te vragen.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 09 september 2019 om 14:06 geantwoord

Het is NIET bij de buren afgeleverd! Geef maar door welk adres en huisnummer ze hebben geleverd. Misschien kan de dienstdoende koerier helderheid geven, hij kan mij altijd bellen 0625299752

Alle klachten die gemeld zijn door Natascham