Mijn Klacht:
Ik heb via marktplaats iets gekocht, wat via de verkoper op 18/2 is afgeleverd bij
DHL servicepunt. Mijn tel is doorgegeven, maar er is geen contact met mij
opgenomen dat het pakketje bij mijn servicepunt was afgeleverd. Ik heb net contactgehad met dat servicepunt en hij gaf aan dat het pakketje bij hun op 19/2 al was
afgegeven.
(Geen bericht ontvangen)
Tussendoor nog contact gehad met de verkoopster en zij vertelde ook niks te hebben
gehoord.
Nu 26/2 is de verzendster benaderd per mail, dat het pakketje niet was opgehaald en weer terugkomt.
Het verbaasd mij ontzettend dat dit niet op voorhand is gemeld, want als ik hadgeweten dat het pakketje al binnen was had ik het al opgehaald.
Het is nu 6/3 en de enige reactie was dat na 7 dagen het pakket weer wordt opgehaald.
Het verzendhuizen waar het om gaat is: 3SDFU0004004081
Ik zie graag een passende oplossing tegemoet.
Gewenste Oplossing:
Als het pakket weer afgeleverd wordt bij het servicepunt in Oss en dat ik een terugkoppeling krijg dat het pakket daar is afgeleverd.

