Klacht: pakket word ergens anders afgeleverd dan afgesproken.

andrejongeling op 25 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste DHL,

Als jullie een service aanbieden waar betaalt voor word ( afleveren op de juiste locatie ),
dan zou je toch verwachtten dat de koeriers zich hieraan kunnen houden, mijn pakket is weer eens op een willekeurige afhaallocatie gegooid terwijl ik ruim een dag van tevoren had aangegeven waar deze naar toe moest, koeriers van DHL lijken willens en wetens zelf te bepalen waar ze op dat moment zin in hebben en als de gekozen afhaalpunt of locatie enigszins inspanning vereist of dat ze er simpelweg geen zin in hebben beslissen ze maar dat dit wel ergens anders mag en kan.
Via de chat is ook geen hulp te verwachtten, je krijgt namelijk een standaard antwoord dat de automaat vol zit en dat de bezorger moest uitwijken, maar dit is natuurlijk onmogelijk om dit te weten.

Als de koeriers van dhl doen waar ze betaalt voor worden: correct bezorgen, en als dhl deze bezorgers aanspreken op hun wangedrag.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 november 2021 om 12:37 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat pakketten steeds bij andere servicepoints bezorgd worden.

Het kan inderdaad soms voorkomen dat een bezorger moet uitwijken naar een ander servicepoint, wanneer het huidige servicepoint gesloten is of al vol zit met andere pakketten. Echter geeft u aan dat dit vaker voorkomt, wij pakken dit graag verder op.

Graag ontvang ik de zendingsnummers van de pakketten waarbij dit is voorgekomen. Onze zendingsnummers beginnen met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY.

Mijn excuses voor dit ongemak.

Marissa
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door andrejongeling