Klacht: Pakket wel bezorgd maar niet bij mij!

Alexandra52 op 22 juni 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik mijn DHL overzicht staat dat ze afgelopen vrijdag een pakketje bij mij hebben afgeleverd. Echter, ik heb niks ontvangen. Bij handtekening staat een krabbel maar dat is niet mijn handtekening! En ik was die dat gewoon de hele dag thuis, geen bel gehoord! Bij de buren ben ik ook langs geweest maar zij hebben niks aangenomen van DHL. Inmiddels heb ik wel bij de internetwinkel waar ik mijn bestelling had gedaan een klacht ingediend (op de internetsite van DHL staat dat ik dat eerst via de winkel moet doen) maar ik voel me niet echt serieus genomen. Wat kan ik nu het beste doen?

Ik wil graag weten waarom ze niet bij mij aangebeld hebben. Ik was de hele dag thuis. Graag wil ik weten wie mijn pakketje in ontvangst heeft genomen. En als ze daar niet achter kunnen komen dan wil ik dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en de rekening betalen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 juni 2022 om 10:59 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend dat jouw pakket wel geleverd is gescand maar dat jij deze niet ontvangen hebt. Mag ik ter controle jouw postcode en huisnummer? Ik zie namelijk een klein verschil in adres.

Ik hoor het graag van je.

Lisa
E-care Customer Service

Alexandra52

Heeft op 22 juni 2022 om 17:17 geantwoord

Ik weet nog steeds niet wie mijn pakketje in ontvangst genomen heeft. De handtekening/krabbel/kras is niet van mij in ieder geval.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexandra52