Klacht: Pakket VERMIST

erol.tanriverdi op 20 november 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 november heb ik schoenen opgestuurd naar mijn klant t.w.v. €120,-
Ondertussen 13 dagen later is het pakketje nergens te vinden, er stond al na twee dagen dat mijn pakket retour gestuurd zou worden naar mij, omdat er een sorteerfout was gemaakt, hierna niks meer gehoord of gezien.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de waarde van mijn pakket willen ontvangen t.w.v. €124,00,- incl. verzendkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 november 2023 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Erol Tanriverdi,

Bedank voor uw bericht.

U geeft aan dat uw pakket niet is bezorgd bij u of de geadresseerde.

Ben gelijk naar uw zending gaan kijken. Allereerst excuses dat het niet is bezorgd op woensdag 8 november. Uw pakket lijkt onterecht retour te gaan. Dit kan tot tien werkdagen duren. De verwachting is dat u het pakket deze week op uw adres retour ontvangt.

U heeft onlangs het onderzoek opgestart naar uw pakket. Mocht het niet tijdig bij u retour aankomen, dan zal mijn collega van de backoffice dit verder gaan oppakken. U krijgt hiervan nog bericht.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben en het pakket snel bij u terug is.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door erol.tanriverdi