Klacht: Pakket vermist

Madmax73 op 16 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op depot Goes aan de Admundsenweg een pakket ingeleverd nadat ik daar het verzendlabel op de telefoon van een medewerker betaald heb en nu is er helemaal nix meer over de zending bedenk of terug te vinden. Er zat voor 329€ kleding in het pakket en DHL en het depot zijn op de hoogte maar.ik hoor er nix meer over terug en zit wel met een flinke financiële strop.

Gewenste Oplossing:

Dat ik iig mijn geld terug krijg. Heb overal bewijsstukken van, zowel van de betaling van het verzendlabel, het afgiftebewijs, en de banktransactie van het verzonden kledingstuk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat een vervelende en lastige situatie. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Wij doen graag onderzoek om te achterhalen waar uw zending nu is. Voor dit onderzoek ontvang ik graag van u de volgende informatie, dan zal ik dit opstarten zodat onze backoffice hiermee aan de slag gaat en u per email op de hoogte houdt. Gegevens van uw pakket Zendingsnummer wat op het afgiftebewijs staat: Uiterlijke kenmerken: Gewicht: Inleverdatum: ServicePoint waar u de zending ingeleverd heeft: Zodra ik deze gegevens van u ontvangen heb zullen wij dit zo spoedig mogelijk opstarten. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Mitchel DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Madmax73

8 maanden geleden - JVGLOT0042400981 en het is ingeleverd bij depot Goes aan de Admundsenweg bij dhr Herrebout waarna ik.verzendlabel heb betaald op telefoon van deze medewerker middels tikkie

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag, We hebben van u nog niet alle opgevraagde gegevens ontvangen. Mocht u dit niet willen doorgeven via hier, kunt u ons ook benaderen via onze klantenservice: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support De volgende gegevens hebben we nog van u nodig: Uiterlijke kenmerken: Gewicht: Inleverdatum: Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Madmax73

8 maanden geleden - Gele jumbo tas met adresgegevens, gewicht ongeveer 850g en verzend datum 06-08-2023

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht! Helaas heb ik ook nog niet het juiste tracktrace-nummer ontvangen. Het snelste is even een onderzoek te starten via onze klantenservice https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support. En anders ontvang ik hier graag nog de volledige gegevens. Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 augustus 2023 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie,
zodat wij uw onderzoek in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd,
gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice.
De contactgegevens vindt u via; https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support
Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Madmax73