Klacht: Pakket verloren

ashavreden op 20 februari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 20 februari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Asha, Aangezien ik al een tijd geen reactie meer van u heb mogen ontvangen ga ik ervan uit dat dit inmiddels voor u is opgelost. Indien dit nog niet voor u is opgelost hoor ik graag nog van u....

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 20 februari 2015

Een klant heeft een probleem ervaren met een pakket dat op 8 januari bij DHL is aangeboden, maar om onbekende redenen in het sorteercentrum is blijven hangen. Na verschillende communicatieproblemen en bezoeken aan ophaalpunten, bleek het pakket uiteindelijk niet aanwezig te zijn, wat leidde tot frustratie. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Op 8 januari heeft de verzender, het pakketje aangeboden bij DHL.
Het pakketje is daar wegens onbekende redenen in het sorteercentrum blijven hangen. Op 17 januari is het pakketje aangeboden, bij het ophaalpunt. Er is een mail naar een verkeerd emailadres gestuurd, dus wist ik niet dat mijn pakket daar lag. Op 19 januari heb ik wederom gebeld met DHL. Zij vertelden dat ik gelijk het pakketje moet gaan halen anders gaat het terug naar de afzender. Ik ging gelijk naar het ophaalpunt, de Oranjerie. Die bleek wegen verbouwing gesloten te zijn. Ik heb 23 januari gebeld met de Oranjerie, zij vertelden dat mijn pakket op de Steiger lag. Ik ben bij de Steiger geweest en werd aan mij vertelt dat er geen pakketten van de DHL daar lagen. Ik heb wederom gebeld met DHL, Er werd aan mij vertelt dat het pakket voor het laatst bij de Oranjerie is gescand. Nu weet niemand waar mijn pakket ligt.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Asha, Wat vervelend om te horen dat u al zo lang wacht op uw pakket. Ik heb de informatie opgezocht en zie inderdaad niet anders dan dat het pakket bij de Oranjerie zou zijn bezorgd. Het scanoverzicht is wel wat onduidelijk. Ik zie dat het pakket daar vandaag door u afgehaald zou zijn, klopt dat? Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, David

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 februari 2015 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Asha,

Aangezien ik al een tijd geen reactie meer van u heb mogen ontvangen ga ik ervan uit dat dit inmiddels voor u is opgelost.

Indien dit nog niet voor u is opgelost hoor ik graag nog van u.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM