Mijn Klacht:
Voor de kerst 2014 ( !!! )hebben we via DHL een pakket verzonden via een DHL servicepunt. Het label was reeds thuis aangemaakt en op het pakket bevestigd. Op het DHL service punt heeft de dame niet de juiste aandacht geschonken aan haar DHL servicepunt werkzaamheden en achteraf is er een ander label aan het pakket gekoppeld en ook op het pakket bevestigd. Het pakket is uiteindelijk verzonden naar Wehkamp ipv naar desbetreffende particulier. Pakket komt nooit bij geadresseerde aan. DHL weet voor ons dan wel te achterhalen dat het pakket naar Wehkamp is verzonden. Zaaknr. wordt keurig aangemaakt. Vanaf dat moment is het stil… DHL onderneemt GEEN ENKELE POGING om ons op de hoogte te houden. Wij hebben reeds meer moeten uitgeven aan telefoonkosten dan de originele verzendkosten. Want ja klagen of informatie inwinnen over de flater van DHL kost geld !!DHL onderneemt GEEN ENKELE POGING om het pakket retour te halen. DHL servicepunt te Avenhorn schud de schouders en zegt schaapachtig “ach fouten maken is menselijk.
Gewenste Oplossing:
Als het pakket ongeschonden compleet met inhoud boven water komt. Wij ALLE gemaakte kosten vergoed krijgen. En desbetreffend servicepunt een cursus krijgt hoe e.e.a. correct af te handelen. Tevens dat het pakket kosteloos, indien geadresseerde dat wenst, verzonden wordt
indien het pakket niet ongeschonden boven water komt, komt er ook een vergoeding bij voor de inhoud.
We krijgen ook totaal geen reactie op de formulieren die online ingevuld zijn.
Indien gewenst hebben wij foto's van het pakket met origineel label.
Alsmede de zaakgegevens etc.
Kopie afgifte bon.

