Klacht: Pakket veels te snel retour naar afzender

C1980 op 14 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL aan de deur geweest, ik was niet thuis. Daarna hebben ze het naar service punt gebracht en toen binnen 2 dagen alweer opgehaald en naar het sorteercentrum gebracht voor retour afzender. Als je belt dat je je pakket wil dan kan dat niet meer want het is al bij het sorteercentrum, kan niks aan veranderd worden. Dus mijn geld kwijt en pakket kwijt want de verzender heeft bewijs dat het al in Nederland is aangekomen. Waardeloos bedrijf, helaas kan je zelf niet bij al je bestellingen aangeven dat je Post NL wilt.

Dat mijn pakket gewoon alsnog geleverd word bij mij of het servicepunt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij om te horen dat uw zending al na 2 dagen retour is gestuurd vanaf het ServicePunt. Dit is natuurlijk veel te snel, want een zending ligt normaliter 7 dagen voor u klaar. Ik wil graag voor u nakijken waarom uw zending al zo snel retour is gestuurd. Wilt u mij hierom enkel nog het desbetreffende zendingsnummer doorgeven? Daarnaast kan ik u ook nog geruststellen wat betreft uw aankoopbedrag. Wanneer uw zending in Nederland is aangekomen, betekent dit natuurlijk niet dat deze is bezorgd. De verzender moet in dit geval ook terug kunnen zien dat de zending retour is gestuurd en u deze dus niet heeft ontvangen. U kunt eventueel uw koopovereenkomst even teruglezen, zodat u precies weet wat uw rechten hierin zijn. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Elle DHL Parcel E-care

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 mei 2022 om 10:32 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Sam
DHL Parcel E-care