Klacht: Pakket van € 500, gewoon aan de deur gezet

Joyce Staals op 10 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week is mijn pakket met daarin een tablet gewoon aan de deur gezet. Geen briefje in de brievenbus, geen melding niets. Ik wist dat het zou komen en wilde de buren gaan vragen of zij iets gehad hadden en zag toen toevallig mijn pakket naast de buitendeur. Gelukkig stond het er nog. Deze week zat ik in de keuken met 3 mensen. Ik vind weer het pakketje aan de deur. Weer een pakker met een waarde van € 500, Aanbellen was het minste geweest, maar dat was de bezorger zelfs te veel. Ik weet dat bezorgers veel moeten rondbrengen op een dag. Ik weet ook dat ik zelf nooit kies voor DHL als het niet hoeft omdat er steeds dit soort dingen zijn. Heel vervelend. Ik hoop dat er snel weer gewoon zelf een handtekening kan zetten. Dat moest namelijk bij dit pakker ook.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn pakketten persoonlijk mag ontvangen of mijn huisgenoten of de buren ontvangen het persoonlijk. Zij mogen voor mij tekenen dat vind ik geen probleem. Als de bezorger tekent vind ik dat geen bewijs van afgifte en dus wel een probleem. Laatst is er al een pakket kwijt geraakt. Niet door DHL maar een andere pakket bezorger. Heel vervelend. Dat pakket had ook een grote waarde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat pakketjes vaak onbeheerd worden achtergelaten bij uw voordeur. Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik pak dit dan ook graag voor u op. Helaas kan ik geen zending vinden met het bovenstaande zendingsnummer. Een zendingsnummer begint vaak met 3S, JVGL, JJD of bijvoorbeeld CY. Heeft u zo'n nummer voor mij? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Joyce Staals

3 jaren geleden - Helaas is de doos weg. Ik weet geen nummer meer Sorry

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wie is de verzender van uw pakket? Zou ik uw postcode en huisnumemr mogen ter controle? Ik kan uw zending ook via uw adres vinden. Bedankt alvast, Met vriendelijke groet, Selena DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Joyce Staals

3 jaren geleden - Dat is paradigid in Eindhoven

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juli 2021 om 15:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!
Helaas kan ik geen zending vinden van Paradigid op uw adres. Mocht er weer zoiets gebeuren laat het ons dan vooral weten met het tracktrace-nummer. Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce Staals