Klacht: Pakket van 28 december 2023 nog steeds niet terecht

Darknightjo op 23 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste DHL, dit betreft mijn laatste klacht, nog steeds hangt mijn pakket ergens, de melding in mijn DHL app 16 jan 2024 is aangekomen in jouw regio Het pakket gaat retour naar de afzender, op deze status staat mijn pakket al 2 weken!! Nog steeds heeft de afzender niets terug, en ik, de ontvanger, maar wachten, wachten wachten!!En het is op 23 december al verstuurd door de afzender!! Om gek van te worden, DHL DOE EENS WAT. Ik wacht al bijna 1 MAAND op mijn pakket die jullie ERGENS hebben liggen in jullie sorteercentrum!!! Bij mijn vorige klacht meldde DHL dat het opgelost is, maar DHL er is NIETS opgelost! De afzender heeft niets retour ontvangen, het hangt nog steeds in jullie sorteercentrum. Al vanaf 23 december, schande! Ga aub nu echt checken waar mijn pakket is en zeg niet zomaar dat het opgelost is, terwijl dat niet waar is!

Gewenste Oplossing:

Het pakket moet boven water komen en DHL moet geen onwaarheden vermelden en zomaar de status op Opgelost zetten terwijl er NIETS is ondernomen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Darknightjo

10 maanden geleden - Ik ben de ontvanger van pakket MDPR71VGKWW aangekocht via Marktplaats wat ik heb betaald uiteraard. Het pakket zit al vanaf 23 december vorig jaar in jullie molen. Op 28 dec stond de melding 'bezorging verhinderd ' in mijn DHL app en vanaf die dag zou het retour gaan naar de afzender. Geen idee waarom het niet alsnog naar mijn gekozen afhaalpunt in Schiedam is gegaan. Inmiddels heeft de verzender het pakket nog steeds niet retour ontvangen want ik heb via Marktplaats contact met hem. Waar is mijn pakket en waarom is het inmiddels al bijna een maand verder?? Echt belachelijk dit. Ik wil mijn pakket ontvangen! Dit is al de 2e klacht/melding van dit pakket. Ga niet zeggen dat het is opgelost door een antwoord te geven waar ik niets aan heb maar zorg dat het pakket boven water komt! Ik ben genoeg aan het lijntje gehouden!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 januari 2024 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jo,

Bedankt voor de aanvullende gegevens.

Wat vervelend dat het pakket nog altijd niet is aangekomen; niet terug bij de verkoper en ook nog niet op uw adres of die van het ServicePoint bij u in de buurt.

Ik zie dat u eerder een onderzoek bent gestart naar dit pakket. De case - 23976670 - heb ik heropend en wil u vragen nog wat meer gegevens toe te sturen binnen dat onderzoek. Zodat mijn collega's van de backoffice gericht verdere navraag kunnen gaan doen naar uw zending.
In het onderzoek heeft u bijvoorbeeld geen omschrijving gegeven van hoe de omverpakking eruit ziet en wat het gewicht is. Deze informatie ontvangen we graag, u kunt deze gegevens sturen door middels een reply op de e-mail van 10/01 te reageren. Mocht u deze gegevens niet hebben dan is het advies het op te vragen bij de verkoper.

Hopelijk zorgt dit ervoor dat er dan snel een oplossing komt voor het pakket dat al zo'n tijd onderweg is!

Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Darknightjo