Mijn Klacht:
Pakket aangeleverd en niet thuis briefje ontvangen dat het de volgende dag tussen 1100 en 1500 opnieuw aangeleverd zou worden.
Heel de dag gewacht maar geen DHL bezorger.
Na 2 dagen toch maar eens gebeld naar DHL en wat blijkt ze hebben het retour gestuurd naar de verzender want de bezorger kon het adres niet vinden.
Er stond namelijk 2 x een postcode op het label..
dus…. ze kunnen het adres wel vinden om een briefje in de bus te stoppen maar om het pakket af te leveren kunnen ze het niet vinden.
Aan de telefoon krijgen ze alleen de instructie om te antwoorden met “dat is onze policy” en kun je verder geen zinnig woord mee wisselen.
Nu moet ik contact met de verzender op gaan nemen om te vragen of ze het opnieuw willen versturen, fijn, pakket komt uit het buitenland en zat er al 7 weken op te wachten.
De DHL bezorger die hier bezorgt is niets als ellende, veel buren klagen erover. Hij verdiend waarschijnlijk bij want draagt geen DHL kleding en rijdt ook niet in een DHL auto. Gooit briefjes in de bus terwijl je wel thuis bent of komt gewoon helemaal niet op de afgesproken dag.
Kortom ben absoluut ontevreden over DHL Parcel
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden staan wanneer mijn klacht serieus genomen wordt en ik niet alleen te horen krijg “dat is onze policy”
Zou ook tevreden zijn als de bezorgers minimaal een nadenk niveau zouden hebben en hun werk serieus zouden nemen.
