Geboden Oplossing:
Goedemorgen,
Bedankt voor de aanvullende informatie.
Wat vervelend dat u n.a.v. uw eerdere klachten nog geen verbetering ziet in de bezorging.
Voor het pakket van afgelopen vrijdag dat u nog niet hebt ontvangen, kan ik helaas niet op uw verzoek verdere navraag doen naar de bezorging. Voor dit pakket gaat dit via de verzender. Ik wil u dan ook vragen gelijk contact met de webwinkel op te nemen, zodat het via die weg verder kan worden uitgezocht.
Tevens het advies om de camerabeelden van rond dat tijdstip mee te sturen, zodat de verzender dit kan meenemen in het onderzoek naar uw zending.
De klacht dat er niet geprobeerd is het op de afgesproken plek neer te zetten en u daarover al eerder melding hebt gemaakt, heb ik doorgezet naar de CityHub of depot van waaruit de bezorgers in uw regio rijden.
Hopelijk zorgt dit vanaf nu voor een verbetering! Succes in uw contact met de verzender en dat er maar snel duidelijkheid mag komen over waar dit pakket dan wel is bezorgd.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care