Klacht: Pakket staat op bezorgd maar is nooit afgeleverd

Boykevan op 27 december 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom een pakket wat zou zijn geleverd maar hoewel we gewoon thuis waren geen bezorger gezien. Pakket zou in de brievenbus zijn gestopt maar gezien het bestelde zou dat nooit passen.

Gewenste Oplossing:

Bezorgers die gewoon aanbellen en een pakket netjes afleveren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

11 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat uw zending niet in de brievenbus geleverd is. Betekend dit dat uw zending buiten onbeheerd achtergelaten is? Of staat uw zending op geleverd maar heeft u niets ontvangen? Graag verneem ik ook voorgaande zendingen waarbij dit mis gegaan is, zodat ik kan zien of dit destijds dezelfde bezorger is geweest, en indien nodig dit mee kan nemen in de klacht naar de leidinggevende van het depot. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Mitchel DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Boykevan

11 maanden geleden - Er is helemaal niks geleverd. Het gaat om een fles wasmiddel deze zou ook onmogelijk in de brievenbus passen lijkt mij. We hebben camara's om huis hier is op het aangegeven tijdstip geen bezorger op te zien. Wij hebben tientallen klachten doorgegeven via de app over bezorgingen die buiten voor de deur neer waren gezet terwijl er tegenover de voordeur een garage is waar paketten droog kunnen worden achtergelaten met ons goedvinden. Wij hebben hier nooit respons op gehad van DHL. Wel hebben enkele van onze vaste leveranciers inmiddels gekozen voor PostNL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2023 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Wat vervelend dat u n.a.v. uw eerdere klachten nog geen verbetering ziet in de bezorging.

Voor het pakket van afgelopen vrijdag dat u nog niet hebt ontvangen, kan ik helaas niet op uw verzoek verdere navraag doen naar de bezorging. Voor dit pakket gaat dit via de verzender. Ik wil u dan ook vragen gelijk contact met de webwinkel op te nemen, zodat het via die weg verder kan worden uitgezocht.

Tevens het advies om de camerabeelden van rond dat tijdstip mee te sturen, zodat de verzender dit kan meenemen in het onderzoek naar uw zending.

De klacht dat er niet geprobeerd is het op de afgesproken plek neer te zetten en u daarover al eerder melding hebt gemaakt, heb ik doorgezet naar de CityHub of depot van waaruit de bezorgers in uw regio rijden.

Hopelijk zorgt dit vanaf nu voor een verbetering! Succes in uw contact met de verzender en dat er maar snel duidelijkheid mag komen over waar dit pakket dan wel is bezorgd.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Boykevan

Heeft op 10 januari 2024 om 05:56 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

afzender stuurt nieuw pakket

Alle klachten die gemeld zijn door Boykevan